![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har købt en ny bærbar for omkring en måned siden, som omfattede Windows Vista, det er helt vidunderligt. Efter at jeg også købte en ekstern harddisk, og når jeg prøver at gemme noget på at der fra et program, står der: "F :/______ Du har ikke tilladelse til at spare på dette sted. Kontakt de administrerer, for at få tilladelse. Vil du gemme i _____ i stedet? " Jeg forstår ikke, hvorfor jeg får denne besked, jeg er admin. Nogen tanker? |
|
| |||
| |||
| Hmmmm Jeg havde det samme problem, minus 'kontakt admin ... « Jeg har lige opdateret drevet og at faste programmet |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du har UAC slået til, Vista kan ikke lide dig gemme filer til rodmappen på det drev .... det er en del af Vista's nye sikkerhedselementer.
Hvis du opretter en mappe på den eksterne drev, skal du være i stand til at gemme på, at uden et problem. Hvis du specifikt ønsker at gemme filer til roden, skal du enten nødt til at slukke for UAC eller ændre tilladelserne på det eksterne drev. At ændre tilladelser, goto "Computer", højre klikke på det eksterne drev, vælg Egenskaber og klik på fanen Sikkerhed .... Klik på "Rediger", og giv dig selv de tilladelser, ved at afkrydse op alle felterne. Mit system: Hjem Build
|
|
| |||
| |||
| Woohoo! Tak Phil. |