![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen ostanut uuden kannettavan noin kuukausi sitten, joka sisältyy Windows Vista, se on aivan ihana. Jälkeen olen myös ostanut ulkoinen kiintolevy, ja aina kun yritän tallentaa mitään siellä ohjelmassa sanotaan: "F :/______ Sinulla ei ole lupaa tallentaa tämän sijainnin. Yhteystiedot hallinnoida saada lupaa. Haluatko tallentaa _____ sijaan? " En ymmärrä, miksi en saanut tämän viestin, olen admin. Mitään ajatuksia? |
|
| |||
| |||
| Hmmmm Minulla oli sama ongelma, josta on vähennetty "yhteyttä admin ..." juuri muotoili aseman ja että kiinteä ohjelma |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos sinulla on UAC päällä, Vista ei pidä sinua säästämisen tiedostot pääkansioon ajaa .... Se on osa Vistan uudet suojausominaisuudet.
Jos luot kansion ulkoisen aseman, sinun pitäisi pystyä tallentamaan sen, että ilman ongelmia. Jos et erityisesti halua tallentaa tiedostot Root, sinun on joko poistaa UAC tai muuttaa käyttöoikeuksia ulkoisen aseman. Muuttaa oikeuksia, goto "tietokone", aivan click ulkoisen aseman, valitse Ominaisuudet ja valitse Suojaus-välilehdessä .... Napsauta "Muokkaa" ja anna itsellesi käyttöoikeudet, merkitsemällä rastin kaikkia laatikoita. My System: Etusivu Rakenna
|
|
| |||
| |||
| Woohoo! Thanks Phil. |