![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een nieuwe laptop gekocht ongeveer een maand geleden opgenomen die Windows Vista, het is heel geweldig. Na dat ik ook een externe harde schijf gekocht en wanneer ik probeer om er iets over te redden van een programma staat: "F :/______ Je hebt geen toestemming om op te slaan in deze locatie. Contacteer het beheer van toestemming. Wilt u op te slaan in _____ plaats? " Ik begrijp niet waarom ik dit bericht ontvangt, ik ben de admin. Any thoughts? |
|
| |||
| |||
| Hmmmm Ik had hetzelfde probleem, verminderd met de 'contact admin ...' Ik heb net de drive geformatteerd en dat het vastgestelde programma |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als u UAC ingeschakeld, Vista niet zoals u het opslaan van bestanden naar de hoofdmap van het station .... het is onderdeel van de nieuwe beveiliging van Vista.
Als u een map op de externe schijf te maken, moet u in staat om op te slaan in dat, zonder een probleem. Als u specifiek bestanden wilt opslaan op de Root, zal je ofwel UAC uitschakelen of de machtigingen voor de externe schijf te wijzigen. Machtigingen wijzigen, ga naar "Computer", klik rechts op de externe schijf, kies Eigenschappen en klik op het tabblad Beveiliging .... Klik op 'Bewerken' en geef jezelf de machtigingen, door het aanvinken van alle dozen. Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||
| |||
| Woohoo! Thanks phil. |