![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi guys im har et problem med min windows, det fortæller mig, det er ikke original, er det fordi jeg har indtastet en ugyldig produktnøgle i så fald hvordan kan jeg rette dette, hvordan kan jeg ændre produktnøglen med ud at skulle installere Windows hele igen? thanx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Download en installere denne, Rockxp Det vil vise dig din gamle cd nøglen for at se, om du har indtastet det forkert, og jeg tror, det vil også fortælle dig indtaste en ny en:)
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| at programmet ikke hjælpe, dets bare at give mig den samme fabrikat nøglen jeg allerede har på systemet, og den ene har jeg om der ikke er legit. do u har andre idéer? oh ved den måde Thats er et rigtig godt program for når u behovet for at finde ud af, hvad fabrikat nøglen u have. |
|
| |||
| |||
| Har du en legit kopi af XP med en legit cd nøglen, hvis så du kan ændre du indtaster bruger programmet anført ovenfor
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| ikke den ene installeret på min pc er ikke legit eller har en legit cd nøglen, jeg har nu en legit cd med en legit nøglen men jeg dont vil slette alle de drivere og fil har jeg på min computer. |
|
| |||
| |||
| Prøv dette program Link
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg var i stand til at ændre produktnøglen med dette program, men når jeg genstartet Jeg fik den samme besked, her er en udskrift på skærmen, http://img.photobucket.com/albums/v2...notgenuine.jpg |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gå ud og købe software og holde op med at bruge falske nøgler.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| VPN-software? | aff67611 | General Software Chat | 5 | 19 marts 2009 13:59 |
| Re: Endnu en Microsoft sabotage skadelidte har brug for hjælp | jondemassey | Virus, Spyware & Sikkerhed | 10 | 9 februar 2008 17:41 |
| Et andet Microsoft sabotage skadelidte har brug for hjælp | jondemassey | Indføre Yourself Her | 3 | 30 januar 2008 12:50 |
| AOL 9VR Software | mrdaveyk | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 7 december 2007 09:47 |
| Ups med software | panda78 | Cases & Strømforsyninger | 2 | 5 december 2007 07:32 |
| Thread Tools | |
| |