![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hi guys im ottaa ongelma minun ikkunat, se kertoo minulle se ei ole alkuperäinen, on sitä, koska minulla on antaa virheellisen Product Key-tunnus, jos niin miten voin korjata tämän, miten voin muuttaa Product Key ilman ottaa asentaa ikkunoita koko uudelleen? thanx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ladata asentaa tämän, Rockxp Se näyttää vanhan cd avain nähdä, jos olet kirjoittanut sen väärin, ja mielestäni se myös voit kirjoittaa uuden:)
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| että ohjelma ei auta, sen juuri annoitte minulle saman tuotteen keskeinen i jo olla järjestelmä, ja minun on ei legit. do u on muita ideoita? Voi se tapa thats on erittäin hyvä ohjelma, kun u tarve saada selville, mitä tuote avain u. |
|
| |||
| |||
| Onko sinulla legit kopion xp kanssa legit cd avain, jos niin voit muuttaa sinulle keskeinen ohjelman käyttämistä edellä
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| ei yhden asennettu minun pc ei legit tai on legit cd avain, i on nyt legit cd kanssa legit keskeinen mutta i dont halua poistaa kaikki ajurit ja tiedostojen i on minun tietokone. |
|
| |||
| |||
| Kokeile ohjelmaa Linkki
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| Minulla oli tilaisuus vaihtaa Product Key kanssa, että ohjelma mutta kun i uudelleen sain saman viestin, tässä on tulostaa näytön, http://img.photobucket.com/albums/v2...notgenuine.jpg |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mene ja osta ohjelmistoa ja lopettaa käyttämällä väärennettyjä avaimia.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| VPN-ohjelmisto? | aff67611 | General Software Chat | 5 | 19th Mar 2009 13:59 |
| Re: Toinen Microsoft tuhotyö uhri tarvitsee apua | jondemassey | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 10 | 9th Feb 2008 17:41 |
| Toinen Microsoft tuhotyö uhri tarvitsee apua | jondemassey | Esittele itsesi Täällä | 3 | 30 Jan 2008 12:50 |
| AOL 9VR Software | mrdaveyk | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 7. Joulukuu 2007 09:47 |
| Ups Software | panda78 | Kotelot & Virtalähteet | 2 | 5. Joulukuu 2007 07:32 |
| Thread Tools | |
| |