![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hi guys im met een probleem met mijn windows, het geeft me haar niet origineel is, is het omdat ik een ongeldig productcode zo ja hoe kan ik dit oplossen, hoe kan ik de productcode van de met het installeren van windows de hele alweer? thanx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Download de installatie van deze, Rockxp Zij tonen u uw oude cd-toets om te zien of u heeft opgegeven, het verkeerd en ik denk dat het zal ook laten u een nieuwe:)
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| dat programma is niet te helpen, zijn alleen maar dat ik dezelfde productcode Ik heb al op het systeem, en de een heb ik er niet legit. do u nog andere ideeën? oh by the way thats is een zeer goed programma voor als u behoefte om te weten welk product u sleutel hebben. |
|
| |||
| |||
| Heeft u een legitiem exemplaar van xp met een legit cd key, zo ja kun je de toets met behulp van het programma vermeld
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| geen van de een is geïnstalleerd op mijn pc is niet legit of een legit cd key, Ik heb nu een legit cd met een legit key but i dont wilt u alle stuurprogramma's en bestanden heb ik op mijn computer. |
|
| |||
| |||
| Probeer dit programma Koppelen
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Ik was in staat om te veranderen van de productcode met dat programma, maar toen ik opnieuw kreeg ik hetzelfde bericht, hier is een print van het scherm, http://img.photobucket.com/albums/v2...notgenuine.jpg |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ga en koop de software en stoppen met het gebruik van valse sleutels.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| VPN-software? | aff67611 | Algemene programmatuurnoot Chat | 5 | 19 mrt 2009 13:59 |
| Re: Another Microsoft sabotage slachtoffer heeft hulp nodig | jondemassey | Virus, spyware & Security | 10 | 9 Feb 2008 17:41 |
| Een andere Microsoft sabotage slachtoffer heeft hulp nodig | jondemassey | Introduceer jezelf hier | 3 | 30 Jan 2008 12:50 |
| AOL 9VR Software | mrdaveyk | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 7 Dec 2007 09:47 |
| UPS met Software | panda78 | Cases & Power Supplies | 2 | 5 Dec 2007 07:32 |
| Thread Tools | |
| |