![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, jeg ved ikke, hvor mange mennesker der har eller har haft dette problem i fortiden, men når jeg klikker på en e-mail-link i Firefox, det åbner op for 57 + Internet Explorer-vinduer, som kaskadeproceduren hele mit hele skærmen. Det skal åbne Outlook. Hvis nogen har en løsning på dette, ville jeg være taknemmelig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| lyder som en virus til mig
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| lyder som et job for EVILFANTASY!!
| |||
| |||
| Jeg tænkte måske en virus mig, ser jeg ikke har et antivirusprogram installeret: | Jeg har Zone Alarm Pro installeret selv. Hvilket bringer mig til et andet emne, der relaterer sig til denne, hvad antivirusprogrammer vil du anbefale? Mange tak |
|
| |||
| |||
| kasperski;) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Avast, det er gratis.
| |||
| |||
| Jeg har altid fundet avast et dræn på ressourcer avg er gratis også |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kan være Heinz virus
| |||
| |||
| haha, jeg kan lide dit lille Hertil Phil. I'm just scanne hele mit netværk og eksterne HDD med Kaspersky Anti-virus. Bør ske med den tid, jeg kommer tilbage fra college i eftermiddag. |
|
| |||
| |||
| Dette er alle dækket i malware fjernelse tråd. Der er ingen grund til at betale for antivirus, hvor mange gratis alternativer er lige så effektive. ----------
Download og omdøbe HijackThis (HJT)
---------- Næste post skal du tilføje HJT log |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Internet Explorer Error - Windows kan ikke finde "(NULL)" | metalface | Webbrowsere & FTP Klienter | 0 | 28. maj 2009 22:02 |
| Multiple Internet Explorer Windows Åbning | katiecoos | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 29 marts 2009 03:49 |
| Windows XP Service Pack 3 / Internet Explorer 7 | HANSY | Webbrowsere & FTP Klienter | 3 | 21. mar 2009 09:24 |
| Windows Internet Explorer 8 Beta 1 | evilfantasy | Webbrowsere & FTP Klienter | 5 | 6 marts 2008 13:19 |
| Sådan afinstallerer Windows Internet Explorer | Wael s | Webbrowsere & FTP Klienter | 4 | 19 marts 2007 15:08 |
| Thread Tools | |
| |