![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, en tiedä, kuinka monta ihmistä on tai on ollut tämä ongelma jo aiemmin, mutta kun napsautan sähköpostiviestin linkkiä firefox, se avaa 57 + Internet Explorer-ikkunat, jotka kaskadeissa koko minun koko ruudun. Sen pitäisi avata Outlook. Jos joku on päätöslauselman tämän, olisin kiitollinen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa virus minulle
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa tehtävä EVILFANTASY!
| |||
| |||
| Ajattelin mahdollisesti viruksen itseäni, nähdä En ole virustentorjuntaohjelmistoa asennettuna: | Minulla on ZoneAlarm Pro asennettu vaikka. Mikä tuo minut toiseen aiheeseen liittyy tähän, mitä virustentorjuntaohjelmistojen haluat suositella? Paljon kiitoksia |
|
| |||
| |||
| kasperski;) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Avast, se on ilmainen.
| |||
| |||
| i aina avast viemärin kalavaroihin avg on vapaa myös |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se voisi olla Heinz virus
| |||
| |||
| haha, i like your vähän Lisäksi phil. Olen vain skannaus minun koko verkon ja ulkoisen HDD kanssa Kaspersky Anti-virus. Pitäisi tehdä, kun saan takaisin kollegiona iltapäivällä. |
|
| |||
| |||
| Tämä on käsitelty myös haittaohjelmien poistoon säiettä. Ei tarvitse maksaa antivirus kun useita maksuttomia vaihtoehtoja ovat yhtä tehokkaita. ----------
Lataa ja nimetä HijackThis (HJT)
---------- Seuraava post lisää HJT loki |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Internet Explorerin Virheiden - Windows ei löydy "(NULL)" | metalface | Web-selaimet ja FTP Clients | 0 | 28. toukokuuta 2009 22:02 |
| Useita Internet Explorerin Windows-avaus | katiecoos | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 1 | 29th Mar 2009 03:49 |
| Windows XP Service Pack 3 / Internet Explorer 7 | HANSY | Web-selaimet ja FTP Clients | 3 | 21. Maaliskuu 2009 09:24 |
| Windows Internet Explorer 8 Beta 1 | evilfantasy | Web-selaimet ja FTP Clients | 5 | 6. Maaliskuu 2008 13:19 |
| Miten poistaa Windows Internet Explorer | wael s | Web-selaimet ja FTP Clients | 4 | 19th Mar 2007 15:08 |
| Thread Tools | |
| |