![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, ik weet niet hoeveel mensen hebben of hebben gehad van dit probleem in het verleden, maar als ik klik op een e-mail link in firefox, dan opent 57 + Internet Explorer-vensters die cascade gedurende mijn hele scherm. Het moet open Outlook. Als iemand beschikt over een oplossing voor dit, ik zou het op prijs stellen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| klinkt als een virus naar mij
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| klinkt als een taak voor EVILFANTASY!
| |||
| |||
| Ik dacht misschien een virus mijzelf, zien ik heb geen antivirussoftware geïnstalleerd: | Ik heb Zone Alarm Pro geïnstalleerd is. Dat brengt me op een ander onderwerp in verband met deze, wat antivirussoftware zou u adviseren? Many thanks |
|
| |||
| |||
| kasperski;) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Avast, het is gratis.
| |||
| |||
| Ik heb altijd gevonden avast een aanslag op de middelen Gem is gratis ook |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het is wellicht de Heinz virus
| |||
| |||
| haha, ik hou je kleine Daarnaast Phil. Ik ben net mijn hele netwerk scannen en externe HDD met Kaspersky Anti-virus. Moet worden gedaan tegen de tijd dat ik terug ben uit college vanmiddag. |
|
| |||
| |||
| Dit is allemaal besproken in de malware verwijderen draad. Er is geen behoefte om te betalen voor antivirus toen veel gratis alternatieven zijn net zo effectief zijn. ----------
Download en hernoemen HijackThis (HJT)
---------- Volgende bericht aub HJT log |