![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg vet ikke hvor mange personer som har eller har hatt dette problemet i det siste, men når jeg klikker på en e-postkobling i Firefox, åpnes det opp 57 + Internet Explorer-vinduer som kaskadekonfigurasjon gjennom hele skjermen. Det bør åpne Outlook. Hvis noen har en løsning på dette, ville jeg være takknemlig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| høres ut som et virus til meg
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| høres ut som en jobb for EVILFANTASY!
| |||
| |||
| Jeg tenkte muligens et virus meg selv, ser jeg ikke har antivirusprogramvare installert: | Jeg har Zone Alarm Pro installert skjønt. Hvilket bringer meg til et annet emne relatert til dette, hva virusbeskyttelsesprogrammer ville du anbefale? Mange takk |
|
| |||
| |||
| kasperski;) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Avast, det er gratis.
| |||
| |||
| Jeg har alltid funnet avast en renne på ressurser avg er gratis også |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kan være Heinz virus
| |||
| |||
| haha, jeg liker den lille tillegg finnes phil. Jeg er bare skanne hele mitt nettverk og eksterne HDD med Kaspersky Anti-virus. Bør gjøres etter når jeg kommer hjem fra college i ettermiddag. |
|
| |||
| |||
| Dette er alle dekket i malware fjerning tråden. Det er ikke nødvendig å betale for antivirus når mange gratis alternativer er like effektive. ----------
Last ned og endre navn HijackThis (HJT)
---------- Neste innlegg kan du legge HJT logg |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Internet Explorer Error - Windows kan ikke finne "(null)" | metalface | Nettlesere & FTP Clients | 0 | 28 mai 2009 22:02 |
| Flere Internet Explorer Windows Åpning | katiecoos | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 29 mars 2009 03:49 |
| Windows XP Service Pack 3 / Internet Explorer 7 | HANSY | Nettlesere & FTP Clients | 3 | 21 mars 2009 09:24 |
| Windows Internet Explorer 8 Beta 1 | evilfantasy | Nettlesere & FTP Clients | 5 | 6 mars 2008 13:19 |
| Slik avinstallerer Windows Internet Explorer | wael s | Nettlesere & FTP Clients | 4 | 19 mars 2007 15:08 |
| Thread Tools | |
| |