![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag vet inte hur många människor som har eller har haft detta problem i det förflutna, men när jag klickar på en e-postlänk i Firefox, det öppnar 57 + Internet Explorer-fönster som störtsjö under min hela skärmen. Man bör öppna Outlook. Om någon har en lösning på detta skulle jag vara tacksam. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| låter som ett virus till mig
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| låter som ett jobb för EVILFANTASY!
| |||
| |||
| Jag tänkte eventuellt ett virus jag själv, ser jag inte har ett antivirusprogram installerat: | Jag har Zone Alarm Pro installerat dock. Vilket leder mig till ett annat ämne med anknytning till detta, vad antivirusprogram skulle ni rekommendera? Ett stort tack |
|
| |||
| |||
| kasperski;) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Avast, det är gratis.
| |||
| |||
| Jag har alltid funnit avast en dräneras på resurser avg är gratis också |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kan vara Heinz virus
| |||
| |||
| haha, jag gillar din lilla Dessutom phil. Jag är bara skanna hela mitt nätverk och externa hårddisken med Kaspersky Anti-virus. Bör ske med den tid jag kommer tillbaka från college i eftermiddag. |
|
| |||
| |||
| Detta är alla omfattas av sabotageprogram avlägsnande konversation. Det finns ingen anledning att betala för antivirusprogrammet när många gratis alternativ är lika effektiva. ----------
Ladda ner och byta namn HijackThis (HJT)
---------- Nästa post lägg till HJT log |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Internet Explorer Fel - det går inte att hitta "(NULL) | metalface | Webbläsare & FTP Klienter | 0 | 28 maj 2009 22:02 |
| Multiple Internet Explorer Windows Öppet | katiecoos | Virus, spionprogram och säkerhet | 1 | 29 mars 2009 03:49 |
| Windows XP Service Pack 3 / Internet Explorer 7 | HANSY | Webbläsare & FTP Klienter | 3 | 21 mars 2009 09:24 |
| Windows Internet Explorer 8 Beta 1 | evilfantasy | Webbläsare & FTP Klienter | 5 | 6 mars 2008 13:19 |
| Hur avinstallerar Windows Internet Explorer | Wael s | Webbläsare & FTP Klienter | 4 | 19 mars 2007 15:08 |
| Thread Tools | |
| |