![]() |
|
| |||
| |||
| Hi.I har P4 3 GHz, 1.5gb ram Antivirus: PC Tools antivirus Firewall: Kig n stoppe 2.6 med Phant0m `s ruleset Antispyware: Spybot-S & D (on demand) Browser: Opera 9.26 Hvordan er min PC beskyttelse? er min computer sikkert? ps: sorry for dårlige engelsk |
|
| |||
| |||
| Jeg vil foreslå erstatning af firewall med Comodo. Sørg for at bruge den avancerede indstilling, når installationen. On-demand scannere tilføje. SUPERAntiSpyware - Gratis udgave AVG Anti-Spyware Free Edition Check out denne tråd for mere fri løsninger. |
|
| |||
| |||
| takke you.im bruger Comodo og SUPERAntiSpyware forsøg:) senere vil jeg bruge gratis superantispyware. |
|
| |||
| |||
| Glad for at hjælpe. Sikker surfing ........ |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Fortæl mig om din computer Beskyttelse | deathdude4044 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 7 | 15 april 2009 22:04 |
| Download Protection | mxmatt15 | General Software Chat | 1 | 26th Dec 2008 05:22 |
| Min PC Protection | runoades | Virus, Spyware & Sikkerhed | 3 | 10 november 2008 10:07 |
| Best FRI Beskyttelse. | KanoakaVirus | Virus, Spyware & Sikkerhed | 8 | 18 marts 2008 09:11 |
| Beskyttelsesniveau? Tilstrækkelig? | Logic Bomb | Virus, Spyware & Sikkerhed | 3 | 25th Dec 2007 11:23 |
| Thread Tools | |
| |