![]() |
|
| |||
| |||
| Hi netop tiltrådte forum. Har Norton og ikke registrerer, pop up blocker er i høj grad stadig har annoncer og pop-ups på alle forskellige steder også computeren kører langsommere end normalt. Kan nogen hjælpe mig med en rettelse. tak ser frem til at høre fra nogen. |
|
| |||
| |||
| Velkommen til TCF. Downloade HijackThis til skrivebordet. Dobbeltklik på den fil, du lige har downloadet. Klik på "Installer"-Knappen for at installere. Den vil som standard installere til biblioteket -- C: \ Programmer \ Trend Micro \ HijackThis Undlad venligst at ændre standardtidsintervallerne installere placering. Efter installere, HijackThis bør åbne for dig. Næste klikke på "Må en systemscanning og gemme en logfil " knappen. HijackThis scanner og derefter en log åbnes i Notesblok. I øverste venstre for notepad vindue klik "File" > "Gem som" navn den hijackthis og gem den til Desktop. Gem log som en tekst (. txt-Fil) eller. Log Gøre IKKE tillægger MS-Word . DOC filer, de ikke vil blive set på! I dit indlæg, skal du tilføje log som en Attachment. * Ikke har Hijackthis fastsætte noget endnu. Det meste af det, det finder er ufarlige eller ligefrem nødvendig. ** Brug ikke Analyse Denne knap. It's resultater er farlige, hvis misforstået. Vejledning for knyttet logfilerne til en post |
|
| |||
| |||
| Citat:
Hej Passat, Det er Mike fra Norton Autoriseret Support Team reagerer på din udstationering. Hvis du kunne du fortælle mig, bruger du Norton Internet Security eller Norton Anti Virus eller Norton 360. Lad mig vide, hvilket produkt du bruger, og hvilken version, så jeg kan hjælpe dig furthur. Tak, Michael York Norton Autoriseret Support Team Symantec Corporation |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej Michael, velkommen til TCF.
| |||
| |||
| Hi Dave, Jeg antager, at hvad du mener, er for mig at give oplysninger om funktionerne i Norton Internet Security og Norton 360? Lad mig vide, og jeg ville være glad for at lede dig i den rigtige retning. Mit vigtigste mål er at finde ud af flere oplysninger om, hvilket produkt Passat bruger, så jeg bedre kan hjælpe med spørgsmål. Tak, Mike Norton Autoriseret Support Symantec Corporation |
|
| |||
| |||
| Nej, det er ikke, hvad jeg mener Michael. Jeg tænker på er det er en computer hjælpe forum, og vi ønsker at beskytte vores medlemmer. Så hvis du vil fortælle os, du arbejder for Norton du er nødt til at bevise det. Jeg kan ikke sige at være fjendtligt indstillet, men der er for mange hoaxers, spammere og trolls derude. Tak. |
|
| |||
| |||
| Hi Dave, Jeg ønskede blot at lukke sløjfe om denne tråd. Tak, fordi du tog dig tid til at lade mig bevise min identitet offline. Jeg forstår, du giver mig mulighed for at hjælpe brugerne i dit forum. For dem, der kan læse denne tråd, vil jeg tjekke ind jævnligt for at se, om jeg kan hjælpe brugere med Norton produkt relaterede emner. Tak igen, Mike Michael York Norton Autoriseret Support Team Symantec Corporation |
|
| |||
| |||
| Det betyder ikke noget, men sender dig til støtte startside. Og der er ingen Michael York om støtte sider. http://searchg.symantec.com/search?q...symc_en_US&x=0 |
|
| |||
| |||
| im ikke sikker på, at dette er en løsning, du søger, men firefox ser ud til at fungere udmærket på stoping popups, jeg bruge en firewall og FF uden problemer. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Mange problemer - Computer kører utrolig langsomt, der er tilfældige popups hele tiden | footynutdyl | General Software Chat | 1 | 2 juni 2009 19:23 |
| CID popups | lazj | Virus, Spyware & Sikkerhed | 8 | 15 oktober 2008 10:31 |
| Problemer med popup-og iexplore kører processen | 1carly1 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 3 | 15 februar 2008 10:36 |
| Adware problemer | Marcus123 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 3 | 30 januar 2008 11:11 |
| Popups | shig | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 18th Dec 2007 08:42 |
| Thread Tools | |
| |