![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi juuri liittynyt foorumi. On Norton ja ei tunnista, pop-up-estäjä on korkealla tasolla vielä mainoksia ja pop-ups kaikista eri paikoissa myös tietokone toimii hitaammin kuin normaalisti. Voiko kukaan auttaa minua korjausta. kiitos odottaa kuulla jonkun. |
|
| |||
| |||
| Tervetuloa TCF. Ladata HijackThis omalle työpöydälle. Kaksoisnapsauta tiedostoa, jota juuri ladattu. Klikkaa "Asenna"-Painiketta asentaa. Se oletusarvoisesti asentaa hakemistoon -- C: \ Program Files \ Trend Micro \ HijackThis Älä muuta oletuksena asentaa paikkaan. Kun asentaa, HijackThis pitäisi avata sinulle. Seuraava klikkaa "Onko järjestelmä skannaa ja tallentaa lokitiedoston " painiketta. HijackThis tarkistaa ja sen jälkeen loki avautuu muistioon. Vuonna alkuun vasemmalla puolella notepad ikkuna napsauttamalla "File" > "Save As" nimeä se hijackthis ja tallentaa ne Desktop. Ole hyvä ja tallenna loki kuten teksti-(. txt)-Tiedoston tai. Log Tehdä EI liittää MS-Word . DOC tiedostoja, ne eivät ole tutustunut! Vuonna blogitekstiisi, lisää log on Liitetiedostona. * Ei ole Hijackthis vahvistaa mitään vielä. Suurin osa siitä, mitä se havaitsee on harmittomia tai jopa vaaditaan. ** Älä käytä Analyse Tämä painike. Sen tulokset ovat vaarallisia, jos tulkitaan väärin. Opas liittyviä lokitiedostoja post |
|
| |||
| |||
| Quote:
Hei Passat, Tämä on Mike alkaen Norton Valtuutettu tukitiimiin vastata teidän lähettämistä. Jos voisitte kertoa minulle, oletko avulla Norton Internet Security tai Norton Anti-Virus-tai Norton 360. Ilmoita minulle, mitä tuotetta käytät ja mitä versiota, jotta voin auttaa sinua furthur. Kiitos, Michael York Norton Valtuutettu tukitiimiin Symantec Corporation |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Michael, tervetuloa TCF.
| |||
| |||
| Hi Dave, Olen olettaen, että mitä tarkoitat, on minulle antaa tietoja ominaisuudet Norton Internet Security ja Norton 360? Please let me know, ja olisin iloinen, kohta sinua oikeaan suuntaan. Tärkein tavoite on selvittää, lisää yksityiskohtia siitä, mitä tuote Passat käyttää, jotta voin paremmin auttaa asiaa. Kiitos, Mike Norton Valtuutettu Support Symantec Corporation |
|
| |||
| |||
| Ei, se ei ole sitä, mitä tarkoitan Michael. Mitä Saan milloin tämä on tietokone auttaa foorumi, ja haluamme suojella omia jäseniä. Joten jos aiot kertoa meille työskentelette Norton olet menossa on todistettava se. En tarkoita olla vihamielinen, mutta niitä on liian monta hoaxers, roskapostittajat ja trolls siellä. Kiitos. |
|
| |||
| |||
| Hi Dave, Halusin vain sulkea silmukka tätä säiettä. Kiitos, aika haluan todistaa oman henkilöllisyytensä offline-tilassa. Kiitos, että annoitte minulle mahdollisuuden auttaa käyttäjiä omalla foorumilla. Niille, jotka voivat olla käsittelyssä tätä säiettä, aion tarkistaa säännöllisesti, onko voin auttaa käyttäjille Norton tuotteen liittyviin kysymyksiin. Kiitos jälleen, Mike Michael York Norton Valtuutettu tukitiimiin Symantec Corporation |
|
| |||
| |||
| Se ei tee mitään vaan lähettää sinut tuen etusivulle. Ja ei ole Michael York annetun tukisivuja. http://searchg.symantec.com/search?q...symc_en_US&x=0 |
|
| |||
| |||
| im ole varma, että tämä on ratkaisu etsimäsi, mutta firefox näyttää toimivan erinomaisesti klo stoping ponnahdusikkunat, i käytä palomuuria ja FF ilman kysymyksiä. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Monet ongelmat - Tietokone toimii uskomattoman hidasta, on satunnainen ponnahdusikkunat koko ajan | footynutdyl | General Software Chat | 1 | 2. Jun 2009 19:23 |
| CID ponnahdusikkunat | lazj | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 8 | 15. lokakuu 2008 10:31 |
| Ongelmia ponnahdusikkunat ja iexplore käynnissä prosessi | 1carly1 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 3 | 15th Feb 2008 10:36 |
| Adware pulassa | Marcus123 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 3 | 30 Jan 2008 11:11 |
| Ponnahdusikkunat | shig | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 1 | 18. Joulukuu 2007 08:42 |
| Thread Tools | |
| |