vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Virusten, vakoiluohjelmien & Security

Register

Adware ongelmat eivät voi estää ponnahdusikkunat

Reply

Thread Tools
Old 26 marraskuu 2007, 21:43
Uusi Jäsen

Default Adware ongelmat eivät voi estää ponnahdusikkunat

Hi juuri liittynyt foorumi. On Norton ja ei tunnista, pop-up-estäjä on korkealla tasolla vielä mainoksia ja pop-ups kaikista eri paikoissa myös tietokone toimii hitaammin kuin normaalisti. Voiko kukaan auttaa minua korjausta. kiitos odottaa kuulla jonkun.
Old 26 marraskuu 2007, 21:45
Moderator Group

Tervetuloa TCF.

Ladata HijackThis omalle työpöydälle.
Kaksoisnapsauta tiedostoa, jota juuri ladattu.
Klikkaa "Asenna"-Painiketta asentaa.
Se oletusarvoisesti asentaa hakemistoon -- C: \ Program Files \ Trend Micro \ HijackThis
Älä muuta oletuksena asentaa paikkaan.
Kun asentaa, HijackThis pitäisi avata sinulle.

Seuraava klikkaa "Onko järjestelmä skannaa ja tallentaa lokitiedoston " painiketta.
HijackThis tarkistaa ja sen jälkeen loki avautuu muistioon.
Vuonna alkuun vasemmalla puolella notepad ikkuna napsauttamalla "File" > "Save As" nimeä se hijackthis ja tallentaa ne Desktop.
Ole hyvä ja tallenna loki kuten teksti-(. txt)-Tiedoston tai. Log
Tehdä EI liittää MS-Word . DOC tiedostoja, ne eivät ole tutustunut!
Vuonna blogitekstiisi, lisää log on Liitetiedostona.
* Ei ole Hijackthis vahvistaa mitään vielä. Suurin osa siitä, mitä se havaitsee on harmittomia tai jopa vaaditaan.
** Älä käytä Analyse Tämä painike. Sen tulokset ovat vaarallisia, jos tulkitaan väärin.

Opas liittyviä lokitiedostoja post

Old 3 joulukuu 2007, 14:19
Jäsen

Quote:
Originally Posted by Passat View Post
Hi juuri liittynyt foorumi. On Norton ja ei tunnista, pop-up-estäjä on korkealla tasolla vielä mainoksia ja pop-ups kaikista eri paikoissa myös tietokone toimii hitaammin kuin normaalisti. Voiko kukaan auttaa minua korjausta. kiitos odottaa kuulla jonkun.

Hei Passat,

Tämä on Mike alkaen Norton Valtuutettu tukitiimiin vastata teidän lähettämistä. Jos voisitte kertoa minulle, oletko avulla Norton Internet Security tai Norton Anti-Virus-tai Norton 360. Ilmoita minulle, mitä tuotetta käytät ja mitä versiota, jotta voin auttaa sinua furthur.

Kiitos,

Michael York
Norton Valtuutettu tukitiimiin
Symantec Corporation
Old 3 joulukuu 2007, 16:07
Administrator Group

Hi Michael, tervetuloa TCF.

Toivon, et mielessä mutta voit varmuuskopioida jotka väittävät minulle kiitos.

Kiitos.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 3 joulukuu 2007, 16:33
Jäsen

Hi Dave,

Olen olettaen, että mitä tarkoitat, on minulle antaa tietoja ominaisuudet Norton Internet Security ja Norton 360?

Please let me know, ja olisin iloinen, kohta sinua oikeaan suuntaan. Tärkein tavoite on selvittää, lisää yksityiskohtia siitä, mitä tuote Passat käyttää, jotta voin paremmin auttaa asiaa.

Kiitos,
Mike

Norton Valtuutettu Support
Symantec Corporation
Old 3 joulukuu 2007, 16:46
Administrator Group

Ei, se ei ole sitä, mitä tarkoitan Michael.

Mitä Saan milloin tämä on tietokone auttaa foorumi, ja haluamme suojella omia jäseniä.

Joten jos aiot kertoa meille työskentelette Norton olet menossa on todistettava se.

En tarkoita olla vihamielinen, mutta niitä on liian monta hoaxers, roskapostittajat ja trolls siellä.

Kiitos.
Old 23 tammikuu 2008, 19:18
Jäsen

Hi Dave,

Halusin vain sulkea silmukka tätä säiettä. Kiitos, aika haluan todistaa oman henkilöllisyytensä offline-tilassa. Kiitos, että annoitte minulle mahdollisuuden auttaa käyttäjiä omalla foorumilla.

Niille, jotka voivat olla käsittelyssä tätä säiettä, aion tarkistaa säännöllisesti, onko voin auttaa käyttäjille Norton tuotteen liittyviin kysymyksiin.

Kiitos jälleen,
Mike

Michael York
Norton Valtuutettu tukitiimiin
Symantec Corporation
Old 23 tammikuu 2008, 19:52
Moderator Group

Se ei tee mitään vaan lähettää sinut tuen etusivulle.

Ja ei ole Michael York annetun tukisivuja.

http://searchg.symantec.com/search?q...symc_en_US&x=0

Old 23 tammikuu 2008, 21:42
Jäsen

im ole varma, että tämä on ratkaisu etsimäsi, mutta firefox näyttää toimivan erinomaisesti klo stoping ponnahdusikkunat, i käytä palomuuria ja FF ilman kysymyksiä.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Monet ongelmat - Tietokone toimii uskomattoman hidasta, on satunnainen ponnahdusikkunat koko ajan footynutdyl General Software Chat 1 2. Jun 2009 19:23
CID ponnahdusikkunat lazj Virusten, vakoiluohjelmien & Security 8 15. lokakuu 2008 10:31
Ongelmia ponnahdusikkunat ja iexplore käynnissä prosessi 1carly1 Virusten, vakoiluohjelmien & Security 3 15th Feb 2008 10:36
Adware pulassa Marcus123 Virusten, vakoiluohjelmien & Security 3 30 Jan 2008 11:11
Ponnahdusikkunat shig Virusten, vakoiluohjelmien & Security 1 18. Joulukuu 2007 08:42
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.