![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hi gewoon bij het forum. Heb Norton en niet detecteert, pop-up blocker is op hoog niveau nog steeds advertenties en pop-ups op alle verschillende sites ook computer trager dan gebruikelijk. Kan iemand me helpen met een oplossing. dankzij benieuwd naar van iemand.
|
|
|
|||
|
|||
|
Welkom bij TCF.
Downloaden HijackThis op uw bureaublad. Dubbelklik op het bestand dat je net gedownload. Klik op de "Installeer"Knop te installeren. Het zal standaard installeren naar de directory -- C: \ Program Files \ Trend Micro \ HijackThis Gelieve geen wijziging van de standaard installatie locatie. Bij het installeren, HijackThis moet open voor je. Vervolgens klikt u op "Doe een systeem scannen en opslaan van een log-bestand " knop. HijackThis scant en vervolgens een log zal openen in Kladblok. In de linkerbovenhoek van het Kladblok-venster klikt u op "Bestand" > "Opslaan als" noem maar op HijackThis en sla aan het Desktop. Bewaar de log als een tekst (. txtBestand) of. Inloggen Doen NIET hechten MS-Word . DOC bestanden, zullen ze niet worden bekeken! In uw bericht, voeg de log als een Attachment. * Heb je geen HijackThis repareren alles nog. De meeste van wat hij vaststelt zal onschadelijk of zelfs vereist. ** Gebruik niet de Analyse Deze knop. Het is bevindingen zijn gevaarlijk als verkeerd. Gids voor de bevestiging van de logs naar een post |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Hoi Passat, Dit is Mike van de Norton Authorized Support Team reageren op je posting. Als je kon alstublieft vertel me, ben je met behulp van Norton Internet Security of Norton Anti Virus of Norton 360. Laat het me weten welk product u gebruikt en welke versie, zodat ik u kan helpen furthur. Bedankt, Michael York Norton Authorized Support Team Symantec Corporation |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hi Michael, welkom bij TCF.
|
|||
|
|||
|
Hi Dave,
Ik ben ervan uit dat wat je bedoelt, is voor mij om informatie te verstrekken over de kenmerken van Norton Internet Security en Norton 360? Laat het me weten en ik wil graag dat u in de goede richting. Mijn voornaamste doel is om erachter te komen meer details over welk product Passat gebruikt, zodat ik beter kan helpen met het probleem. Bedankt, Mike Norton Authorized Support Symantec Corporation |
|
|
|||
|
|||
|
Nee, dat is niet wat ik bedoel Michael.
Wat krijg ik op dit is een computer forum helpen en wij willen onze leden te beschermen. Dus als u gaat ons vertellen je werk voor Norton you're going te hebben om het te bewijzen. Ik bedoel niet te vijandig, maar er zijn te veel hoaxers, spammers en trollen daar. Bedankt. |
|
|
|||
|
|||
|
Hi Dave,
Ik wilde alleen maar om de lus op deze draad. Bedankt dat u de tijd om mij te laten bewijzen mijn identiteit offline. Ik waardeer je mij te helpen gebruikers in uw forum. Voor degenen die kunnen lezen van deze draad, ik zal regelmatig controleren om te zien of ik kan helpen gebruikers met Norton-product gerelateerde onderwerpen. Thanks again, Mike Michael York Norton Authorized Support Team Symantec Corporation |
|
|
|||
|
|||
|
Dat niet doen, maar stuurt u naar de helpdesk home pagina.
En er is geen Michael York op de ondersteuningspagina's. http://searchg.symantec.com/search?q...symc_en_US&x=0 |
|
|
|||
|
|||
|
im niet zeker dat dit een oplossing die u zoekt, maar firefox lijkt te werken uitstekend op stoping popups, ik gebruik een firewall en FF zonder enige problemen.
|