![]() |
|
| |||
| |||
| Hej just gått med i forumet. Har Norton och inte upptäcka, pop up-blockerare är på hög nivå har fortfarande annonser och pop ups på alla olika platser också datorn körs långsammare än vanligt. Kan någon hjälpa mig med en fix. tack ser fram emot att höra från någon. |
|
| |||
| |||
| Välkommen till TCF. Hämta HijackThis på skrivbordet. Dubbelklicka på den fil du just laddat ned. Klicka på "Installera"Knappen för att installera. Den kommer som standard installeras till katalogen -- C: \ Program Files \ Trend Micro \ HijackThis Jag ber er att inte ändra standardinställningarna installera plats. Efter installation, HijackThis bör öppna för dig. Nästa klicka på "Har en av datorn och spara en loggfil " knappen. HijackThis kommer att skanna och sedan en logg kommer att öppna i Anteckningar. I det övre vänstra av notepad fönstret klicka på "File" > "Spara som" namn det HijackThis och sedan spara den till Desktop. Spara log som ett textmeddelande (. txt-Fil) eller. Logga Göra INTE bifoga MS-Word . DOC filer kommer de inte att titta på! I ditt inlägg lägger log som en Anslutningskrav. * Har du inte HijackThis fastställa något ännu. Det mesta av vad man anser kommer att vara ofarliga eller till och med nödvändig. ** Använd inte analysera denna knapp. Det slutsatser är farliga om misstolkas. Guide för att fästa loggarna till en tjänst |
|
| |||
| |||
| Citat:
Hej Passat, Detta är Mike från Norton Authorized Support Team svarar på dina meddelanden. Om du kunde tala om för mig, använder du Norton Internet Security eller Norton Anti Virus eller Norton 360. Låt mig veta vilken produkt du använder och vilken version, så att jag kan hjälpa dig furthur. Tack, Michael York Norton Auktoriserad Support Team Symantec Corporation |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej Michael, välkommen till TCF.
| |||
| |||
| Hej Dave, Jag antar att vad du menar, är för mig att lämna information om funktionerna i Norton Internet Security och Norton 360? Hör av dig, och jag vill gärna peka dig i rätt riktning. Mitt främsta mål är att ta reda på mer detaljerad information om vilken produkt Passat använder, så att jag bättre kan hjälpa till med problemet. Tack, Mike Norton Auktoriserad Support Symantec Corporation |
|
| |||
| |||
| Nej, det är inte vad jag menar Michael. Jag syftar på är detta en dator hjälpa forum och vi vill skydda våra medlemmar. Så om du ska berätta för oss att du arbetar för Norton du kommer att behöva bevisa det. Jag menar inte att vara fientlig, men det finns alltför många hoaxers, spammare och troll därute. Tack. |
|
| |||
| |||
| Hej Dave, Jag ville bara stänga loop på denna tråd. Tack för att du tog dig tid att låta mig visa min identitet offline. Jag uppskattar att du gör att jag kan hjälpa användare i ditt forum. För de som kan läsa den här tråden kommer jag att checka in regelbundet för att se om jag kan hjälpa användare med Norton produktrelaterade frågor. Tack än en gång, Mike Michael York Norton Auktoriserad Support Team Symantec Corporation |
|
| |||
| |||
| Det betyder dock inte göra något utan skickar till stöd hemsida. Och det finns ingen Michael York på supportsidorna. http://searchg.symantec.com/search?q...symc_en_US&x=0 |
|
| |||
| |||
| im inte säker på att detta är en lösning du söker, men Firefox verkar fungera utmärkt på stoping popups, jag använder en brandvägg och FF utan några frågor. |