mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spyware & Security

Register

Adware problemen

Reply

Thread Tools
Old 30 januari 2008, 10:27
Nieuw Lid Fractie

Default Adware problemen

Hallo. Net lezing de Passat de post over de adware. Ik heb hem verteld wat je moet doen, die was te installeren HijackThis. Ik heb gaat het logboek.

HijackThis .. txt
Old 30 januari 2008, 10:57
Moderator Groep

Default Adware problemen

Welke problemen heb je?

En waarom zijn de meeste van de programma's van C: \ ASD \ system32

Old 30 januari 2008, 11:00
Nieuw Lid Fractie

Default Adware problemen

Ik ben met pop-up problemen. U de pop-ups die worden geopend in een nieuw venster.

I dont weet waarom de programma's loopt van ASD. Is dat slecht?
Old 30 jan 2008, 11:11
Moderator Groep

Default Adware problemen

Citaat:
I dont weet waarom de programma's loopt van ASD. Is dat slecht?
Ik denk niet dat het slecht is, maar niet gemeen.

Gaan HIER en doen Stap twee & Stap Drie.

Post de SAS inloggen wanneer volledige en voer vervolgens een nieuw HijackThis scan en post dat log ook.

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Need Help verwijderen Adware ezong Virus, spyware & Security 8 15 jul 2009 13:15
Tribalfusion is dit een vorm van adware hopthwoks Virus, spyware & Security 2 De 2 februari 2009 01:37
Adware problemen kunnen niet stoppen met pop-ups Passat Virus, spyware & Security 8 23 Jan 2008 21:42
Ernstige Adware Probleem Psychaospath Virus, spyware & Security 22 22 Jan 2008 14:53
Nid helpen! ~ Ik kan het niet verwijderen van deze adware / virus! jomm43point67 Virus, spyware & Security 10 16 Jan 2008 08:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.