![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo. Net lezing de Passat de post over de adware. Ik heb hem verteld wat je moet doen, die was te installeren HijackThis. Ik heb gaat het logboek. HijackThis .. txt |
|
| |||
| |||
| Welke problemen heb je? En waarom zijn de meeste van de programma's van C: \ ASD \ system32 |
|
| |||
| |||
| Ik ben met pop-up problemen. U de pop-ups die worden geopend in een nieuw venster. I dont weet waarom de programma's loopt van ASD. Is dat slecht? |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Gaan HIER en doen Stap twee & Stap Drie. Post de SAS inloggen wanneer volledige en voer vervolgens een nieuw HijackThis scan en post dat log ook. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Need Help verwijderen Adware | ezong | Virus, spyware & Security | 8 | 15 jul 2009 13:15 |
| Tribalfusion is dit een vorm van adware | hopthwoks | Virus, spyware & Security | 2 | De 2 februari 2009 01:37 |
| Adware problemen kunnen niet stoppen met pop-ups | Passat | Virus, spyware & Security | 8 | 23 Jan 2008 21:42 |
| Ernstige Adware Probleem | Psychaospath | Virus, spyware & Security | 22 | 22 Jan 2008 14:53 |
| Nid helpen! ~ Ik kan het niet verwijderen van deze adware / virus! | jomm43point67 | Virus, spyware & Security | 10 | 16 Jan 2008 08:38 |
| Thread Tools | |
| |