mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogram och säkerhet

Register

Adware problem

Reply

Thread Tools
Old 30 januari 2008, 10:27
New Member Group

Default Adware problem

Hej. Bara att läsa PASSAT postindustriella om adware. Jag gjorde vad du sa åt honom att göra, som att installera HijackThis. Jag har bifogat loggen.

HijackThis .. txt
Old 30 januari 2008, 10:57
Moderator-gruppen

Default Adware problem

Vilka problem har du med?

Också därför är de flesta av de program som körs från C: \ ASD \ system32

Old 30 januari 2008, 11:00
New Member Group

Default Adware problem

Jag har pop-up-problem. Du det popup-fönster som öppnas i ett nytt fönster.

Jag vet inte varför de program som körs från ASD. Är det dåligt?
Old 30 januari 2008, 11:11
Moderator-gruppen

Default Adware problem

Citat:
Jag vet inte varför de program som körs från ASD. Är det dåligt?
Jag tror inte att det är dåligt, bara inte gemensamma.

HÄR och göra Steg två & Steg tre.

Post SAS log när slutföra och sedan köra en ny HijackThis scan och efter att log också.

Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Behöver du hjälp Ta bort Adware ezong Virus, spionprogram och säkerhet 8 15 juli 2009 13:15
Tribalfusion är det här någon form av adware hopthwoks Virus, spionprogram och säkerhet 2 2 februari 2009 01:37
Adware problem kan inte stoppa popups Passat Virus, spionprogram och säkerhet 8 23 januari 2008 21:42
Allvarliga Adware Problem Psychaospath Virus, spionprogram och säkerhet 22 22 januari 2008 14:53
Nid hjälp! ~ Jag kan inte ta bort denna adware / virus! jomm43point67 Virus, spionprogram och säkerhet 10 16 januari 2008 08:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.