![]() |
|
| |||
| |||
| Hej. Bara att läsa PASSAT postindustriella om adware. Jag gjorde vad du sa åt honom att göra, som att installera HijackThis. Jag har bifogat loggen. HijackThis .. txt |
|
| |||
| |||
| Vilka problem har du med? Också därför är de flesta av de program som körs från C: \ ASD \ system32 |
|
| |||
| |||
| Jag har pop-up-problem. Du det popup-fönster som öppnas i ett nytt fönster. Jag vet inte varför de program som körs från ASD. Är det dåligt? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Behöver du hjälp Ta bort Adware | ezong | Virus, spionprogram och säkerhet | 8 | 15 juli 2009 13:15 |
| Tribalfusion är det här någon form av adware | hopthwoks | Virus, spionprogram och säkerhet | 2 | 2 februari 2009 01:37 |
| Adware problem kan inte stoppa popups | Passat | Virus, spionprogram och säkerhet | 8 | 23 januari 2008 21:42 |
| Allvarliga Adware Problem | Psychaospath | Virus, spionprogram och säkerhet | 22 | 22 januari 2008 14:53 |
| Nid hjälp! ~ Jag kan inte ta bort denna adware / virus! | jomm43point67 | Virus, spionprogram och säkerhet | 10 | 16 januari 2008 08:38 |
| Thread Tools | |
| |