mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, Spyware & Sikkerhed

Register

Anitspyware 2009 MS antispyware handicappede billeder

Reply

Thread Tools
Old 6. januar 2009, 19:18
Medlem Gruppen

Jeg har fundet en måde at blokere virus Antispyware 2009/MS antispyware, der ramte min computer omkring 2 uger siden.

Men billederne på alle websteder (dette en inkluderet) simpelthen kommet op som lille kasse med rød firkant, blå trekant, og grøn cirkel med en beskrivelse af, hvad billedet skal være. Hvis jeg højreklikke på billedet og vælg "Vis billede", det billede vil komme frem.

hvordan kan jeg rette dette? Det kan være noget meget simpelt (Jeg er ikke så teknisk kyndige) eller noget tilovers fra anitspyware junk

any help is appreciated.
Old 6 januar 2009, 20:19
Redaktør Gruppen

Nulstil webindstillinger

IE 7 brugere:

Åbn IE, og vælg Internetindstillinger og derefter på fanen Avanceret og derefter på Nulstil ... knappen under Reset Internet Explorer Settings.

For IE 6 brugere:

Til Nulstil webindstillinger:
  • Højreklik på skrivebordet Internet Explorer-ikonet og vælg Egenskaber.
  • Klik på Programmer fanen og klik derefter på Nulstil webindstillinger.
  • Gå nu tilbage til Almindelige fane og sæt din hjemmeside-adresse til noget nyttigt gerne www.computer-juice.com
  • Klik på Ansøge.
  • Næste klikke Slet CookiesKlik på Slet filer og vælge Slet alt offlineindhold.
  • Klik på OK> OK
Hvis du ikke har en Internet Explorer-ikonet på dit skrivebord, skal du klikke på Start, Kontrolpanel (for nogle systemer kan det være Start, Indstillinger, Kontrolpanel), Internet Indstillinger, fanen Programmer, og klik på "Nulstil webindstillinger". Gå nu tilbage til fanen Generelt og sæt din hjemmeside-adresse til noget nyttigt gerne www.computer-juice.com
Klik på Anvend. Klik på Slet cookies, Klik på Slet filer, og vælg Slet alt offlineindhold Også Klik OK. Når den er færdig klik på OK

Citat:
Jeg har fundet en måde at blokere virus Antispyware 2009/MS antispyware, der ramte min computer omkring 2 uger siden.
Hvad mener du med blok? Uden reelt at fjerne malware computeren ikke er sikker.

Old 6 januar 2009, 21:02
Medlem Gruppen

Jeg har prøvet at gøre dette, og det fortæller mig alle programmer skal være lukket, selv om jeg ikke har noget at køre eller internet-sider, når jeg gør det. .
Old 6 januar 2009, 21:09
Redaktør Gruppen

Kør denne scanning og post loggen. Bør tage 10 minutter eller derunder for en hurtig scanning. Det lyder som den malware er der stadig.

Downloade Malwarebytes' Anti-Malware (MBAM)
  • Dobbeltklik på mbam-setup.exe og følg instruktionerne for at installere programmet.
  • Ved udgangen, skal du sørge for en hak er placeret ud for følgende:
    • Update Malwarebytes' Anti-Malware
    • Launch Malwarebytes' Anti-Malware
  • Klik derefter på Udfør.
  • Hvis en opdatering er fundet, vil det at hente og installere den nyeste version.
  • Når programmet er indlæst, skal du vælge Udføre hurtig scanningKlik derefter på Scan.
  • Når scanningen er færdig, skal du klikke på OK, Derefter Vis resultater at se resultaterne.
  • Vær sikker på at alt er markeret, og klik Fjern markering.
  • Når desinfektionen er afsluttet, en log vil åbne i Notesblok, og du kan blive bedt om at genstarte. (Se Ekstra note)
  • Logfilen gemmes automatisk ved MBAM og kan ses ved at klikke på Logs fane i MBAM.
  • Kopier og indsæt hele rapport i dit næste svar.

Ekstra Bemærk: Hvis MBAM støder på en fil, der er vanskelige at fjerne, vil du blive præsenteret med 1 af 2 prompter, klik på OK for at enten og lad MBAM fortsætte med desinfektion processen, hvis bedt om at genstarte computeren, skal du gøre det straks.

Old 6 januar 2009, 21:10
Medlem Gruppen

Jeg har downloadet dette og køre før. . Jeg vil gøre det igen.

tak for hjælpen.
Old 6 januar 2009, 21:31
Medlem Gruppen

det tager meget længere end 10 min. . Jeg er på en bærbar computer med trådløst. gætte Jeg vil sige, at det er en skole laptop og så formentlig har en masse programmer, jeg ikke kender til.
Old 6 januar 2009, 21:41
Medlem Gruppen

håber, at dette er, hvad du leder efter. .

Malwarebytes' Anti-Malware 1.31
Database version: 1456
Windows 5.1.2600 Service Pack 2
1/6/2009 11:39:56 PM
mbam-log-2009-01-06 (23-39-56). txt
Scan type: Quick Scan
Objekter skannet: 69262
Tidsforbrug: 28 minut (ter), 51 sekund (s)
Memory Processes Infected: 0
Memory Modules Infected: 0
Registreringsdatabasenøgler Inficerede: 11
Registry Values Infected: 0
Registry Data Items Infected: 0
Folders Infected: 2
Files Infected: 17
Memory Processes Infected:
(Nr. ondsindede elementer opdaget)
Memory Modules Infected:
Registreringsdatabasenøgler Inficerede:
HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows \ Curr entVersion \ Uninstall \ spyware vagt 2008 (Rogue.SpywareGuard) -> karantæne og slettet.
HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows NT \ CurrentVersion \ Image File Execution Options \ explorer.exe (Trojan.Agent) -> karantæne og slettet.
HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ CurrentControlSet \ Servic es \ FCI (Rootkit.Agent) -> karantæne og slettet.
HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ ControlSet001 \ Services \ f ci (Rootkit.ADS) -> karantæne og slettet.
HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ ControlSet003 \ Services \ f ci (Rootkit.ADS) -> karantæne og slettet.
HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ ControlSet001 \ Services \ Jeg cf (Rootkit.ADS) -> karantæne og slettet.
HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ ControlSet003 \ Services \ Jeg cf (Rootkit.ADS) -> karantæne og slettet.
HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ CurrentControlSet \ Servic es \ ICF (Rootkit.ADS) -> karantæne og slettet.
HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ MS Juan (Malware.Trace) -> karantæne og slettet.
HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ contim (Trojan.Vundo) -> karantæne og slettet.
HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ MS Track System (Trojan.Vundo) -> karantæne og slettet.
Registry Values Infected:
Registry Data Items Infected:
Folders Infected:
C: \ Programmer \ Spyware Guard 2008 (Rogue.SpywareGuard) -> karantæne og slettet.
C: \ Programmer \ Microsoft Common (Trojan.Agent) -> karantæne og slettet.
Files Infected:
C: \ Programmer \ Spyware Guard 2008 \ spywareguard.exe (Rogue.SpywareGuard) -> karantæne og slettet.
C: \ Programmer \ Spyware Guard 2008 \ uninstall.exe (Rogue.SpywareGuard) -> karantæne og slettet.
C: \ Programmer \ Microsoft Common \ Svchost.exe (Trojan.Agent) -> karantæne og slettet.
C: \ WINDOWS \ system32 \ Svchost.exe: ext.exe (Rootkit.ADS) -> karantæne og slettet.
C: \ WINDOWS \ sysexplorer.exe (Trojan.FakeAlert) -> karantæne og slettet.
C: \ WINDOWS \ reged.exe (Rogue.SpywareGuard) -> karantæne og slettet.
C: \ WINDOWS \ spoolsystem.exe (Rogue.SpywareGuard) -> karantæne og slettet.
C: \ WINDOWS \ sys.com (Rogue.SpywareGuard) -> karantæne og slettet.
C: \ WINDOWS \ syscert.exe (Rogue.SpywareGuard) -> karantæne og slettet.
C: \ WINDOWS \ vmreg.dll (Rogue.SpywareGuard) -> karantæne og slettet.
C: \ Windows \ Temp \ BN2.tmp (Trojan.Agent) -> karantæne og slettet.
C: \ Windows \ Temp \ BN3.tmp (Trojan.Agent) -> karantæne og slettet.
C: \ Windows \ Temp \ BN4.tmp (Trojan.Agent) -> karantæne og slettet.
C: \ Windows \ Temp \ BN5.tmp (Trojan.Agent) -> karantæne og slettet.
C: \ Windows \ Temp \ BN6.tmp (Trojan.Agent) -> karantæne og slettet.
C: \ Windows \ Temp \ BN7.tmp (Trojan.Agent) -> karantæne og slettet.
C: \ Windows \ Temp \ BN5E.tmp (Trojan.Agent) -> karantæne og slettet.
Old 6 januar 2009, 21:43
Redaktør Gruppen

Den malware blev bestemt ikke gået. Du skal sikre dig, at den helt fjernet eller vil der stadig være problemer.

Download ComboFix © by Subs fra et af nedenstående links. Vær sikker på toppen gemme den til Desktop.

Link # 1
Link # 2

** Note: Det er vigtigt, at den er gemt direkte til dit skrivebord

Luk alle åbne Internet-browsere. (Firefox, Internet Explorer, osv.), før du begynder ComboFix.

Midlertidigt deaktivere din antivirus, Og enhver antispyware realtid beskyttelse før udførelse af en scanning. Klik på dette link at se en liste over sikkerhedsprogrammer, der skal være slået fra, og hvordan du deaktivere dem.

Dobbeltklik combofix.exe & følg instruktionerne.

For Windows XP Systems installere genoprettelseskonsollen:

- Hvis du bruger Windows XP og ikke allerede har Genoprettelseskonsol installeret, skal du sikre, at din internetforbindelse er aktiv (hvis muligt) og klik Ja.
- Hvis der af en eller anden grund din internetudbyder ikke fungerer klik Nej.
-- Hvis du ikke bruger Windows XP, vil du ikke blive bedt.
- Når du bliver bedt om at acceptere slutbrugerlicensaftalen klik OK.
- Accepter Microsofts EULA (Klik Ja).
- Når du får at vide, at de RC er installeret korrekt klik JA at fortsætte med at scanne for malware.

Når du er færdig ComboFix vil udarbejde en log for dig.
Post den ComboFix log og en ny HijackThis log i dit næste svar.

Vigtigt: Må ikke mouseclick ComboFix vindue mens den kører. Det kan få det til at stå.

Husk at genaktivere dine antivirus-og antispyware beskyttelse, når ComboFix er færdig.

Old 6 januar 2009, 21:49
Medlem Gruppen

Jeg påskønner den hjælp og vil gøre dette i morgen. tak igen.
Old 6 januar 2009, 22:24
Redaktør Gruppen

OK, jeg vil være her.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.