![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har fundet en måde at blokere virus Antispyware 2009/MS antispyware, der ramte min computer omkring 2 uger siden. Men billederne på alle websteder (dette en inkluderet) simpelthen kommet op som lille kasse med rød firkant, blå trekant, og grøn cirkel med en beskrivelse af, hvad billedet skal være. Hvis jeg højreklikke på billedet og vælg "Vis billede", det billede vil komme frem. hvordan kan jeg rette dette? Det kan være noget meget simpelt (Jeg er ikke så teknisk kyndige) eller noget tilovers fra anitspyware junk any help is appreciated. |
|
| |||
| |||
| Nulstil webindstillinger IE 7 brugere: Åbn IE, og vælg Internetindstillinger og derefter på fanen Avanceret og derefter på Nulstil ... knappen under Reset Internet Explorer Settings. For IE 6 brugere: Til Nulstil webindstillinger:
Klik på Anvend. Klik på Slet cookies, Klik på Slet filer, og vælg Slet alt offlineindhold Også Klik OK. Når den er færdig klik på OK Citat:
|
|
| |||
| |||
| Jeg har prøvet at gøre dette, og det fortæller mig alle programmer skal være lukket, selv om jeg ikke har noget at køre eller internet-sider, når jeg gør det. . |
|
| |||
| |||
| Kør denne scanning og post loggen. Bør tage 10 minutter eller derunder for en hurtig scanning. Det lyder som den malware er der stadig. Downloade Malwarebytes' Anti-Malware (MBAM)
Ekstra Bemærk: Hvis MBAM støder på en fil, der er vanskelige at fjerne, vil du blive præsenteret med 1 af 2 prompter, klik på OK for at enten og lad MBAM fortsætte med desinfektion processen, hvis bedt om at genstarte computeren, skal du gøre det straks. |
|
| |||
| |||
| Jeg har downloadet dette og køre før. . Jeg vil gøre det igen. tak for hjælpen. |
|
| |||
| |||
| det tager meget længere end 10 min. . Jeg er på en bærbar computer med trådløst. gætte Jeg vil sige, at det er en skole laptop og så formentlig har en masse programmer, jeg ikke kender til. |
|
| |||
| |||
| håber, at dette er, hvad du leder efter. . Malwarebytes' Anti-Malware 1.31 Database version: 1456 Windows 5.1.2600 Service Pack 2 1/6/2009 11:39:56 PM mbam-log-2009-01-06 (23-39-56). txt Scan type: Quick Scan Objekter skannet: 69262 Tidsforbrug: 28 minut (ter), 51 sekund (s) Memory Processes Infected: 0 Memory Modules Infected: 0 Registreringsdatabasenøgler Inficerede: 11 Registry Values Infected: 0 Registry Data Items Infected: 0 Folders Infected: 2 Files Infected: 17 Memory Processes Infected: (Nr. ondsindede elementer opdaget) Memory Modules Infected: (Nr. ondsindede elementer opdaget) Registreringsdatabasenøgler Inficerede: HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows \ Curr entVersion \ Uninstall \ spyware vagt 2008 (Rogue.SpywareGuard) -> karantæne og slettet. HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows NT \ CurrentVersion \ Image File Execution Options \ explorer.exe (Trojan.Agent) -> karantæne og slettet. HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ CurrentControlSet \ Servic es \ FCI (Rootkit.Agent) -> karantæne og slettet. HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ ControlSet001 \ Services \ f ci (Rootkit.ADS) -> karantæne og slettet. HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ ControlSet003 \ Services \ f ci (Rootkit.ADS) -> karantæne og slettet. HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ ControlSet001 \ Services \ Jeg cf (Rootkit.ADS) -> karantæne og slettet. HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ ControlSet003 \ Services \ Jeg cf (Rootkit.ADS) -> karantæne og slettet. HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ CurrentControlSet \ Servic es \ ICF (Rootkit.ADS) -> karantæne og slettet. HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ MS Juan (Malware.Trace) -> karantæne og slettet. HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ contim (Trojan.Vundo) -> karantæne og slettet. HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ MS Track System (Trojan.Vundo) -> karantæne og slettet. Registry Values Infected: (Nr. ondsindede elementer opdaget) Registry Data Items Infected: (Nr. ondsindede elementer opdaget) Folders Infected: C: \ Programmer \ Spyware Guard 2008 (Rogue.SpywareGuard) -> karantæne og slettet. C: \ Programmer \ Microsoft Common (Trojan.Agent) -> karantæne og slettet. Files Infected: C: \ Programmer \ Spyware Guard 2008 \ spywareguard.exe (Rogue.SpywareGuard) -> karantæne og slettet. C: \ Programmer \ Spyware Guard 2008 \ uninstall.exe (Rogue.SpywareGuard) -> karantæne og slettet. C: \ Programmer \ Microsoft Common \ Svchost.exe (Trojan.Agent) -> karantæne og slettet. C: \ WINDOWS \ system32 \ Svchost.exe: ext.exe (Rootkit.ADS) -> karantæne og slettet. C: \ WINDOWS \ sysexplorer.exe (Trojan.FakeAlert) -> karantæne og slettet. C: \ WINDOWS \ reged.exe (Rogue.SpywareGuard) -> karantæne og slettet. C: \ WINDOWS \ spoolsystem.exe (Rogue.SpywareGuard) -> karantæne og slettet. C: \ WINDOWS \ sys.com (Rogue.SpywareGuard) -> karantæne og slettet. C: \ WINDOWS \ syscert.exe (Rogue.SpywareGuard) -> karantæne og slettet. C: \ WINDOWS \ vmreg.dll (Rogue.SpywareGuard) -> karantæne og slettet. C: \ Windows \ Temp \ BN2.tmp (Trojan.Agent) -> karantæne og slettet. C: \ Windows \ Temp \ BN3.tmp (Trojan.Agent) -> karantæne og slettet. C: \ Windows \ Temp \ BN4.tmp (Trojan.Agent) -> karantæne og slettet. C: \ Windows \ Temp \ BN5.tmp (Trojan.Agent) -> karantæne og slettet. C: \ Windows \ Temp \ BN6.tmp (Trojan.Agent) -> karantæne og slettet. C: \ Windows \ Temp \ BN7.tmp (Trojan.Agent) -> karantæne og slettet. C: \ Windows \ Temp \ BN5E.tmp (Trojan.Agent) -> karantæne og slettet. |
|
| |||
| |||
| Den malware blev bestemt ikke gået. Du skal sikre dig, at den helt fjernet eller vil der stadig være problemer. Download ComboFix © by Subs fra et af nedenstående links. Vær sikker på toppen gemme den til Desktop. Link # 1 Link # 2 ** Note: Det er vigtigt, at den er gemt direkte til dit skrivebord Luk alle åbne Internet-browsere. (Firefox, Internet Explorer, osv.), før du begynder ComboFix. Midlertidigt deaktivere din antivirus, Og enhver antispyware realtid beskyttelse før udførelse af en scanning. Klik på dette link at se en liste over sikkerhedsprogrammer, der skal være slået fra, og hvordan du deaktivere dem. Dobbeltklik combofix.exe & følg instruktionerne. For Windows XP Systems installere genoprettelseskonsollen: - Hvis du bruger Windows XP og ikke allerede har Genoprettelseskonsol installeret, skal du sikre, at din internetforbindelse er aktiv (hvis muligt) og klik Ja. - Hvis der af en eller anden grund din internetudbyder ikke fungerer klik Nej. -- Hvis du ikke bruger Windows XP, vil du ikke blive bedt. - Når du bliver bedt om at acceptere slutbrugerlicensaftalen klik OK. - Accepter Microsofts EULA (Klik Ja). - Når du får at vide, at de RC er installeret korrekt klik JA at fortsætte med at scanne for malware. Når du er færdig ComboFix vil udarbejde en log for dig. Post den ComboFix log og en ny HijackThis log i dit næste svar. Vigtigt: Må ikke mouseclick ComboFix vindue mens den kører. Det kan få det til at stå. Husk at genaktivere dine antivirus-og antispyware beskyttelse, når ComboFix er færdig. |
|
| |||
| |||
| Jeg påskønner den hjælp og vil gøre dette i morgen. tak igen. |
|
| |||
| |||
| OK, jeg vil være her. |