![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb een manier gevonden om het virus Antispyware 2009/MS antispywareprogramma dat treffer mijn computer ongeveer 2 weken geleden. Echter, de beelden op alle websites (dit een inbegrepen) gewoon komen als dat kleine vakje met het rode vierkant, blauwe driehoek, en een groene cirkel met een beschrijving van wat het beeld zou moeten zijn. Als ik klik met de rechtermuisknop op de afbeelding en kies "toon beeld", het beeld zal komen. hoe kan ik dit probleem verhelpen? Het kan iets heel simpel (ik ben niet zo technisch snuggere) of iets overblijft van de anitspyware junk alle hulp is welkom. |
|
| |||
| |||
| Webinstellingen herstellen Voor IE 7 gebruikers: Open Internet Explorer en kies Internet-opties en vervolgens het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op de Reset ... onder de knop Reset Internet Explorer Settings. Voor IE 6 gebruikers: Om Webinstellingen herstellen:
Klik op Toepassen. Klik op Cookies verwijderen en klik op Bestanden verwijderen en selecteer alle off line items verwijderen ook, klik op OK. Wanneer het proces is voltooid Klik op OK Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Ik heb geprobeerd dit te doen, en het zegt me dat alle programma's moeten worden gesloten, ook al heb ik niet alles draait of internetpagina's van toen ik doen. . |
|
| |||
| |||
| Voer deze scan en post het log. Moet 10 minuten of minder voor een quick scan. Dat klinkt als de malware wordt er nog steeds. Downloaden Malwarebytes' Anti-Malware (MBAM)
Extra Opmerking: Indien MBAM ontmoetingen een bestand dat is moeilijk te verwijderen, wordt u aangeboden met 1 of 2 wordt gevraagd, klikt u op OK om beide en laat MBAM gaan met de ontsmetting proces, indien gevraagd om de computer te herstarten, doe dat dan meteen. |
|
| |||
| |||
| Ik heb deze gedownload en uitgevoerd vóór. . Ik kom nog een keer doen. bedankt voor de hulp. |
|
| |||
| |||
| Het is een veel langer dan 10 minuten. . Ik ben op een laptop met draadloos. denk dat ik moet zeggen dat het een school laptop en dus waarschijnlijk heeft veel programma's weet ik niet over. |
|
| |||
| |||
| hoop dat dit is wat u zoekt. . Malwarebytes' Anti-Malware 1.31 Database versie: 1456 Windows 5.1.2600 Service Pack 2 1/6/2009 11:39:56 PM mbam-log-2009-01-06 (23-39-56). txt Scan type: Quick Scan Objecten gescand: 69262 De verstreken tijd: 28 minuut (s), 51 seconde (n) Memory Processes Infected: 0 Memory Modules Infected: 0 Registry Keys Infected: 11 Registry Values Infected: 0 Registry Data Items Infected: 0 Folders Infected: 2 Geïnfecteerde bestanden: 17 Memory Processes Infected: (Geen kwaadaardige items gedetecteerd) Memory Modules Infected: (Geen kwaadaardige items gedetecteerd) Registry Keys Infected: HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows \ Curr entVersion \ Uninstall \ spyware guard 2008 (Rogue.SpywareGuard) -> quarantaine en verwijderd. HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows NT \ CurrentVersion \ Image File Execution Options \ explorer.exe (Trojan.Agent) -> quarantaine en verwijderd. HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ CurrentControlSet \ Servic es \ fci (Rootkit.Agent) -> quarantaine en verwijderd. HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ ControlSet001 \ Services \ f ci (Rootkit.ADS) -> quarantaine en verwijderd. HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ ControlSet003 \ Services \ f ci (Rootkit.ADS) -> quarantaine en verwijderd. HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ ControlSet001 \ Services \ i CF (Rootkit.ADS) -> quarantaine en verwijderd. HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ ControlSet003 \ Services \ i CF (Rootkit.ADS) -> quarantaine en verwijderd. HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ CurrentControlSet \ Servic es \ ICF (Rootkit.ADS) -> quarantaine en verwijderd. HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ MS Juan (Malware.Trace) -> quarantaine en verwijderd. HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ contim (Trojan.Vundo) -> quarantaine en verwijderd. HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ MS Track System (Trojan.Vundo) -> quarantaine en verwijderd. Registry Values Infected: (Geen kwaadaardige items gedetecteerd) Registry Data Items Infected: (Geen kwaadaardige items gedetecteerd) Folders Infected: C: \ Program Files \ Spyware Guard 2008 (Rogue.SpywareGuard) -> quarantaine en verwijderd. C: \ Program Files \ Microsoft Common (Trojan.Agent) -> quarantaine en verwijderd. Geïnfecteerde bestanden: C: \ Program Files \ Spyware Guard 2008 \ spywareguard.exe (Rogue.SpywareGuard) -> quarantaine en verwijderd. C: \ Program Files \ Spyware Guard 2008 \ uninstall.exe (Rogue.SpywareGuard) -> quarantaine en verwijderd. C: \ Program Files \ Microsoft Common \ svchost.exe (Trojan.Agent) -> quarantaine en verwijderd. C: \ WINDOWS \ system32 \ svchost.exe: ext.exe (Rootkit.ADS) -> quarantaine en verwijderd. C: \ WINDOWS \ sysexplorer.exe (Trojan.FakeAlert) -> quarantaine en verwijderd. C: \ WINDOWS \ reged.exe (Rogue.SpywareGuard) -> quarantaine en verwijderd. C: \ WINDOWS \ spoolsystem.exe (Rogue.SpywareGuard) -> quarantaine en verwijderd. C: \ WINDOWS \ sys.com (Rogue.SpywareGuard) -> quarantaine en verwijderd. C: \ WINDOWS \ syscert.exe (Rogue.SpywareGuard) -> quarantaine en verwijderd. C: \ WINDOWS \ vmreg.dll (Rogue.SpywareGuard) -> quarantaine en verwijderd. C: \ WINDOWS \ Temp \ BN2.tmp (Trojan.Agent) -> quarantaine en verwijderd. C: \ WINDOWS \ Temp \ BN3.tmp (Trojan.Agent) -> quarantaine en verwijderd. C: \ WINDOWS \ Temp \ BN4.tmp (Trojan.Agent) -> quarantaine en verwijderd. C: \ WINDOWS \ Temp \ BN5.tmp (Trojan.Agent) -> quarantaine en verwijderd. C: \ WINDOWS \ Temp \ BN6.tmp (Trojan.Agent) -> quarantaine en verwijderd. C: \ WINDOWS \ Temp \ BN7.tmp (Trojan.Agent) -> quarantaine en verwijderd. C: \ WINDOWS \ Temp \ BN5E.tmp (Trojan.Agent) -> quarantaine en verwijderd. |
|
| |||
| |||
| De malware is zeker niet verdwenen. Je moet ervoor zorgen dat het volledig verwijderd of er nog steeds problemen. Download ComboFix © by subs uit een van de onderstaande links. Wees er zeker boven op te slaan op de Desktop. Link # 1 Link # 2 ** Opmerking: Het is belangrijk dat het is opgeslagen rechtstreeks op uw bureaublad Sluit alle open web browsers. (Firefox, Internet Explorer, enz.) voordat u begint ComboFix. Tijdelijk uitschakelen je antivirus, En eventuele antispyware real-time bescherming voordat het uitvoeren van een scan. Klik op deze link om een lijst van programma's die de veiligheid moeten worden uitgeschakeld en het uitschakelen van hen. Dubbelklik op combofix.exe en volg de instructies. Voor Windows XP-systemen installeren van de herstelconsole: - Als u Windows XP gebruikt en niet al de Recovery Console geïnstalleerd, zorg dan dat uw Internet-verbinding actief is (indien mogelijk) en klik op Ja. - Indien om een of andere reden uw Internet niet werkt klik Nee. -- Als u Windows XP niet gebruikt, zult u niet worden gevraagd. - Wanneer u wordt gevraagd om de EULA klik OK. - Accepteer Microsoft EULA (Klik Ja). - Als u verteld dat de RC correct is geïnstalleerd klikt u op JA om verder te gaan scannen voor malware. Wanneer u klaar bent ComboFix zal een log voor je. Post de ComboFix log en een nieuwe HijackThis log in je volgende antwoord. Belangrijk: Niet muisklik ComboFix het venster terwijl het draait. Dat kan leiden tot stilstand. Vergeet niet om opnieuw inschakelen van uw antivirus-en antispyware-bescherming wanneer ComboFix is voltooid. |
|
| |||
| |||
| Ik waardeer de hulp en zal dit morgen. nogmaals bedankt. |
|
| |||
| |||
| OK, ik kom hier. |