![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har funnet en måte å blokkere viruset Antispionprogram 2009/MS antispyware som treffer maskinen min ca 2 uker siden. imidlertid bildene på alle nettsteder (dette inkludert) bare komme opp som liten boks med rød firkant, blå trekant og grønn sirkel med en beskrivelse på hva bildet skal være. Hvis jeg høyreklikker på bildet og velg "Vis bilde", vil bildet komme opp. hvordan kan jeg fikse dette? Det kan være noe enkelt (jeg ikke at techno kunnskapsrike) eller noe igjen fra anitspyware junk hjelp er verdsatt. |
|
| |||
| |||
| Tilbakestill Web-innstillinger For IE 7 brukere: Åpne IE og velg Alternativer for Internett, og deretter kategorien Avansert og deretter Tilbakestill ... knappen under Tilbakestill Internet Explorer-innstillinger. For IE 6 brukere: Slik Tilbakestill Web-innstillinger:
Klikk Bruk. Klikk Slett informasjonskapsler, klikker du Slett filer og velg Slett alt frakoblet innhold også Klikk OK. Når den er ferdig Klikk OK Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Jeg har prøvd å gjøre dette, og det forteller meg at alle programmer skal være lukket, selv om jeg ikke har noe å kjøre eller Internett sider opp når jeg gjør det. . |
|
| |||
| |||
| Kjør denne skanningen og post loggen. Bør ta 10 minutter eller mindre for en rask skanning. Det høres ut som den malware er fortsatt der. Laste ned Malwarebytes' Anti-Malware (MBAM)
Ekstra Merk: Hvis MBAM finner en fil som er vanskelig å fjerne, vil du bli presentert med 1 av 2 ledetekster, klikk OK for å enten og la MBAM fortsette med desinfeksjon prosessen, hvis du blir bedt om å starte datamaskinen på nytt, kan du gjøre det umiddelbart. |
|
| |||
| |||
| Jeg har lastet ned denne og kjøre før. . Jeg skal gjøre det igjen. Takk for hjelpen. |
|
| |||
| |||
| det tar mye lengre enn 10 min. . Jeg er på en bærbar datamaskin med trådløst. antar jeg må si det er en skole laptop og så sannsynligvis har mange programmer som jeg ikke vet om. |
|
| |||
| |||
| håper dette er hva du leter etter. . Malwarebytes' Anti-Malware 1.31 Database versjon: 1456 Windows 5.1.2600 Service Pack 2 1/6/2009 11:39:56 PM mbam-log-2009-01-06 (23-39-56). txt Scan type: Quick Scan Objekter skannet: 69262 Tid brukt: 28 minutt (er), 51 sekund (er) Memory Processes Infected: 0 Memory Modules Infected: 0 Registernøkler Infected: 11 Registry Values Infected: 0 Registry Data Items Infected: 0 Folders Infected: 2 Files Infected: 17 Memory Processes Infected: (Ingen skadelige eks oppdaget) Memory Modules Infected: (Ingen skadelige eks oppdaget) Registernøkler Infected: HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows \ Curr entVersion \ Uninstall \ spyware vokte 2008 (Rogue.SpywareGuard) -> karantene og slettet. HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows NT \ CurrentVersion \ Image File Execution Options \ explorer.exe (Trojan.Agent) -> karantene og slettet. HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ CurrentControlSet \ tjenester es \ FCI (Rootkit.Agent) -> karantene og slettet. HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ ControlSet001 \ Services \ f ci (Rootkit.ADS) -> karantene og slettet. HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ ControlSet003 \ Services \ f ci (Rootkit.ADS) -> karantene og slettet. HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ ControlSet001 \ Services \ i cf (Rootkit.ADS) -> karantene og slettet. HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ ControlSet003 \ Services \ i cf (Rootkit.ADS) -> karantene og slettet. HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ CurrentControlSet \ tjenester es \ ICF (Rootkit.ADS) -> karantene og slettet. HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ MS Juan (Malware.Trace) -> karantene og slettet. HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ contim (Trojan.Vundo) -> karantene og slettet. HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ MS Track System (Trojan.Vundo) -> karantene og slettet. Registry Values Infected: (Ingen skadelige eks oppdaget) Registry Data Items Infected: (Ingen skadelige eks oppdaget) Folders Infected: C: \ Programfiler \ Spyware Guard 2008 (Rogue.SpywareGuard) -> karantene og slettet. C: \ Programfiler \ Microsoft Common (Trojan.Agent) -> karantene og slettet. Files Infected: C: \ Programfiler \ Spyware Guard 2008 \ spywareguard.exe (Rogue.SpywareGuard) -> karantene og slettet. C: \ Programfiler \ Spyware Guard 2008 \ uninstall.exe (Rogue.SpywareGuard) -> karantene og slettet. C: \ Programfiler \ Microsoft Common \ Svchost.exe (Trojan.Agent) -> karantene og slettet. C: \ WINDOWS \ system32 \ Svchost.exe: ext.exe (Rootkit.ADS) -> karantene og slettet. C: \ WINDOWS \ sysexplorer.exe (Trojan.FakeAlert) -> karantene og slettet. C: \ WINDOWS \ reged.exe (Rogue.SpywareGuard) -> karantene og slettet. C: \ WINDOWS \ spoolsystem.exe (Rogue.SpywareGuard) -> karantene og slettet. C: \ WINDOWS \ sys.com (Rogue.SpywareGuard) -> karantene og slettet. C: \ WINDOWS \ syscert.exe (Rogue.SpywareGuard) -> karantene og slettet. C: \ WINDOWS \ vmreg.dll (Rogue.SpywareGuard) -> karantene og slettet. C: \ WINDOWS \ Temp \ BN2.tmp (Trojan.Agent) -> karantene og slettet. C: \ WINDOWS \ Temp \ BN3.tmp (Trojan.Agent) -> karantene og slettet. C: \ WINDOWS \ Temp \ BN4.tmp (Trojan.Agent) -> karantene og slettet. C: \ WINDOWS \ Temp \ BN5.tmp (Trojan.Agent) -> karantene og slettet. C: \ WINDOWS \ Temp \ BN6.tmp (Trojan.Agent) -> karantene og slettet. C: \ WINDOWS \ Temp \ BN7.tmp (Trojan.Agent) -> karantene og slettet. C: \ WINDOWS \ Temp \ BN5E.tmp (Trojan.Agent) -> karantene og slettet. |
|
| |||
| |||
| The malware var definitivt ikke borte. Må du kontrollere at det er helt fjernet eller vil det fortsatt være problemer. Last ned ComboFix © av ubåter fra én av de nedenfor koblinger. Pass på at toppen lagre det til Desktop. Link # 1 Link # 2 ** Merk: Det er viktig at det er lagret direkte til skrivebordet ditt Lukk alle åpne weblesere. (Firefox, Internet Explorer, osv.) før du starter ComboFix. Midlertidig deaktivere din antivirus, Og eventuelle antispyware sanntid beskyttelse før utføre en skanning. Klikk denne koblingen å se en liste over sikkerhetsprogrammer som skal være deaktivert og hvordan du deaktiverer dem. Dobbeltklikk combofix.exe og følg instruksjonene. For Windows XP systemer installere gjenopprettingskonsollen: - Hvis du bruker Windows XP og ikke allerede har gjenopprettingskonsollen er installert, må du sørge for Internett-tilkoblingen er aktiv (hvis mulig) og klikk Ja. - Hvis for noe grunn din Internett fungerer ikke klikker Nei. -- Hvis du ikke bruker Windows XP, vil du ikke bli bedt om. - Når du blir bedt om å godta lisensavtalen klikk OK. - Godta Microsofts EULA (Klikk Ja). - Når du blir fortalt at RC er riktig installert klikk JA å fortsette scanning for malware. Når du er ferdig ComboFix vil produsere en logg for deg. Poste ComboFix logg og en ny HijackThis log i neste svaret. Viktig: Ikke mouseclick ComboFix's vinduet mens den kjører. Det kan føre til stall. Husk å aktivere din antivirus og antispyware beskyttelse når ComboFix er fullført. |
|
| |||
| |||
| Jeg setter pris på hjelp og vil gjøre dette i morgen. Takk igjen. |
|
| |||
| |||
| OK, jeg skal være her. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Jeg kan ikke oppdatere antivirus og antispyware | midnight11 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 26 oktober 2009 09:37 |
| Antispionprogram logg | stephencastellani | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 7 mars 2008 16:04 |
| Bør jeg bruke på tilgang antispyware? | runoades | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 13 februar 2008 16:09 |
| Fjerne AntiSpyware fjerning Progams | chrisleech11 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 13 | 27 desember 2007 12:54 |
| SWS AntiSpyware Virusfjerningsverktøy | connolly269 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 4 desember 2007 01:57 |
| Thread Tools | |
| |