![]() |
|
| |||
| |||
| Hej! Jeg forsøger at skabe mit eget program, som vil beskytte min computer fra trojanske virus, men jeg har ikke noget at arbejde med at nå mine mål, Er der nogen, har en trojansk kilde at theyve samlet op på i løbet af de år, bedes bemærke, at im ikke bruger denne for ondsindede purpouses |
|
| |||
| |||
| Her er to simulatorer. De er faktisk ikke er skadeligt, men fungerer på samme måde en trojansk og virus ville. |
|
| |||
| |||
| tak for de links, de har givet mig et bedre overblik over, hvad jeg forsøger at gøre med skadeligt script, og hvordan jeg kan forhindre det bedre |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Trojan.vundo.h, trojan.agent, adware.mirar + MORE! : ( | sillyarfer | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 14th Dec 2008 09:59 |
| Opdatering af anti-virus | proyal03 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 16 | 15. maj 2008 02:36 |
| Anti-Virus programmer | Ian1943 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 8 | 1 februar 2008 11:02 |
| Som Anti-Virus bruger du? | slipend | Virus, Spyware & Sikkerhed | 34 | 6. jan 2008 11:19 |
| Anti V software | mrdaveyk | Virus, Spyware & Sikkerhed | 5 | 17 oktober 2007 15:22 |
| Thread Tools | |
| |