![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg prøver å lage mitt eget program som skal beskytte datamaskinen min fra trojanske virus, men jeg har ikke noe å jobbe med å oppnå mål, Har noen en trojan kilden som theyve plukket opp gjennom årene, vær oppmerksom på at im ikke bruker denne for ondsinnede purpouses |
|
| |||
| |||
| Her er to simulatorer. De er faktisk ikke skadelig, men fungerer på samme måte som en trojansk hest og virus ville. |
|
| |||
| |||
| takk for linkene, de har gitt meg en bedre oversikt over hva jeg prøver å gjøre med skadelig skript og hvordan jeg kan hindre det bedre |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Trojan.vundo.h, trojan.agent, adware.mirar + mer! : ( | sillyarfer | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 14 desember 2008 09:59 |
| Oppdatere anti virus | proyal03 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 16 | 15 mai 2008 02:36 |
| Antivirus-programmer | Ian1943 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 8 | 1 februar 2008 11:02 |
| Som Anti-Virus bruker du? | slipend | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 34 | 6 januar 2008 11:19 |
| Anti V programvare | mrdaveyk | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 5 | 17 oktober 2007 15:22 |
| Thread Tools | |
| |