mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogrammer og sikkerhet

Register

Anti-Trojan

Reply

Thread Tools
Old 18th 2008 jan 00:27
New Member Group

Default Anti-Trojan

Hei,
Jeg prøver å lage mitt eget program som skal beskytte datamaskinen min fra trojanske virus, men jeg har ikke noe å jobbe med å oppnå mål, Har noen en trojan kilden som theyve plukket opp gjennom årene, vær oppmerksom på at im ikke bruker denne for ondsinnede purpouses
Old 18th 2008 jan 00:49
Moderator Group

Default Anti-Trojan

Her er to simulatorer. De er faktisk ikke skadelig, men fungerer på samme måte som en trojansk hest og virus ville.

Old 18th 2008 jan 01:12
New Member Group

Default Anti-Trojan

takk for linkene, de har gitt meg en bedre oversikt over hva jeg prøver å gjøre med skadelig skript og hvordan jeg kan hindre det bedre
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Trojan.vundo.h, trojan.agent, adware.mirar + mer! : ( sillyarfer Virus, spionprogrammer og sikkerhet 1 14 desember 2008 09:59
Oppdatere anti virus proyal03 Virus, spionprogrammer og sikkerhet 16 15 mai 2008 02:36
Antivirus-programmer Ian1943 Virus, spionprogrammer og sikkerhet 8 1 februar 2008 11:02
Som Anti-Virus bruker du? slipend Virus, spionprogrammer og sikkerhet 34 6 januar 2008 11:19
Anti V programvare mrdaveyk Virus, spionprogrammer og sikkerhet 5 17 oktober 2007 15:22
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.