mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, Spyware & Sikkerhed

Register

Anti Virus + PC Protection!

Reply

Thread Tools
Old 23 juni 2009, 15:00
Donor-Gruppen

Default Anti Virus + PC Protection!

Heyy alle, var blot roaming igennem, da jeg så dette forum, im vil give dig, hvad jeg mener er den bedste computer proctection online fra malware, antivirus og firewalls Jeg skal endvidere indeholde links til disse freeware programmer.

Peer vogter - Firewall - Link>
Comondo - Firewall - Link>
Windows Defender - Firewall - Link>

Det er de newset og mest up to date-beskyttelse til din pc.
Old 23 juni 2009, 15:02
Redaktør Gruppen

Venligst ingen levende links.

Old 23 juni 2009, 15:07
Donor-Gruppen

O ok sorry onde jeg gjorde at knytte forbindelsen xx i http sektion er det ikke højt stil? Må jeg give det websted, hvor disse programmer findes?
cheerz Rob.
Old 23 juni 2009, 15:11
Redaktør Gruppen

Intet problem. Her er de vigtigste webadresse. http://www.filehippo.com/

Old 23 juni 2009, 15:26
Donor-Gruppen

ok tak onde nyt for samfundet dont ønsker at gøre galt med den, vil jeg incoperate, at i min orignial post tak for din hjælp.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Windows Protection Suite - Spyware? Virus? Mooseknuckle Virus, Spyware & Sikkerhed 28 30 September 2009 14:10
2 Anti-virus progs? barrythegreek General Software Chat 5 7 juli 2008 10:28
Opdatering af anti-virus proyal03 Virus, Spyware & Sikkerhed 16 15. maj 2008 02:36
Om Outpost Anti-Virus beskyttelse runoades Virus, Spyware & Sikkerhed 8 9. apr 2008 14:58
Som Anti-Virus bruger du? slipend Virus, Spyware & Sikkerhed 34 6. jan 2008 11:19
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.