mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogrammer og sikkerhet

Register

Anti Virus + PC-beskyttelse!

Reply

Thread Tools
Old 23 juni 2009, 15:00
Donor Group

Default Anti Virus + PC-beskyttelse!

Heyy alt var bare roaming gjennom da jeg så denne forum, im tenkt å gi deg hva jeg tror er den beste maskinen proctection online fra malware, antivirus og brannmurer jeg skal også gi koblinger til disse freeware-programmene.

Peer Guardian - Firewall - Link>
Comondo - Firewall - Link>
Windows Defender - Firewall - Link>

Disse er newset og mest oppdaterte beskyttelsen for din PC.
Old 23 juni 2009, 15:02
Moderator Group

Vennligst ikke leve koblinger.

Old 23 juni 2009, 15:07
Donor Group

O ok beklager onde jeg gjorde gjøre koblingen xx i HTTP-delen er det ikke høyt stil? Kan jeg gi webområdet hvor disse programmene er funnet?
cheerz Rob.
Old 23 juni 2009, 15:11
Moderator Group

No problem. Her er de viktigste URL. http://www.filehippo.com/

Old 23 juni 2009, 15:26
Donor Group

ok takk onde nye samfunnet ikke ønsker å gjøre feil av det jeg vil incoperate som i mine orignial post takke deg for din hjelp.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Windows Protection Suite - Spyware? Virus? Mooseknuckle Virus, spionprogrammer og sikkerhet 28 30 september 2009 14:10
2 Anti-Virus progs? barrythegreek General Software Chat 5 7 juli 2008 10:28
Oppdatere anti virus proyal03 Virus, spionprogrammer og sikkerhet 16 15 mai 2008 02:36
Om Outpost antivirusbeskyttelse runoades Virus, spionprogrammer og sikkerhet 8 9 april 2008 14:58
Som Anti-Virus bruker du? slipend Virus, spionprogrammer og sikkerhet 34 6 januar 2008 11:19
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.