![]() |
|
| |||
| |||
| Heyy alt var bare roaming gjennom da jeg så denne forum, im tenkt å gi deg hva jeg tror er den beste maskinen proctection online fra malware, antivirus og brannmurer jeg skal også gi koblinger til disse freeware-programmene. Peer Guardian - Firewall - Link> Comondo - Firewall - Link> Windows Defender - Firewall - Link> Disse er newset og mest oppdaterte beskyttelsen for din PC. |
|
| |||
| |||
| Vennligst ikke leve koblinger. |
|
| |||
| |||
| O ok beklager onde jeg gjorde gjøre koblingen xx i HTTP-delen er det ikke høyt stil? Kan jeg gi webområdet hvor disse programmene er funnet? cheerz Rob. |
|
| |||
| |||
| No problem. Her er de viktigste URL. http://www.filehippo.com/ |
|
| |||
| |||
| ok takk onde nye samfunnet ikke ønsker å gjøre feil av det jeg vil incoperate som i mine orignial post takke deg for din hjelp. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows Protection Suite - Spyware? Virus? | Mooseknuckle | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 28 | 30 september 2009 14:10 |
| 2 Anti-Virus progs? | barrythegreek | General Software Chat | 5 | 7 juli 2008 10:28 |
| Oppdatere anti virus | proyal03 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 16 | 15 mai 2008 02:36 |
| Om Outpost antivirusbeskyttelse | runoades | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 8 | 9 april 2008 14:58 |
| Som Anti-Virus bruker du? | slipend | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 34 | 6 januar 2008 11:19 |
| Thread Tools | |
| |