![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hvordan kan jeg få avast til automatisk at kontrollere indkommende e-mails, og tjek udgående e-mails tilføje en signatur siger, at det blev kontrolleret ved uanset tid og den er sikker og fri for eventuelle virus? Dette er enten ved hjælp af Outlook'07 eller WLM'09, helst begge dele. Tak.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke sikker på, at du kan. Selv om det ikke har en e-mail scanner indbygget i det. Højreklik på avast ikon i statusfeltet og vælg On-Access Protection Control. Du kan justere nogle af indstillingerne i dér. |
|
| |||
| |||
| Hmm ok .. Jeg vil havde en violin anyway, jeg gætte, måske kan du ikke. Jeg ved, kan du med nogle, jeg bare ikke ønsker at ændre. Ok ingen bekymringer, tak alligevel
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke sikker på, hvis de betalte version har disse optioner eller ej. Men du har stadig den samme beskyttelse med gratis eller betalt version. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvordan får jeg en signatur? | eslfish | Fællesskabet News & Chat | 4 | 8 november 2008 18:16 |
| Underskrift | Black Magic | Fællesskabet News & Chat | 6 | 24. maj 2008 07:06 |
| Avast! Version 4.8 | evilfantasy | Virus, Spyware & Sikkerhed | 6 | 9. apr 2008 14:12 |
| Signatur? | KanoakaVirus | Fællesskabet News & Chat | 6 | 6 marts 2008 15:01 |
| Underskrift | 9kelad | Fællesskabet News & Chat | 3 | 17th Dec 2007 11:27 |
| Thread Tools | |
| |