![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hvordan kan jeg få avast automatisk sjekke innkommende e-post og sjekke utgående e-post du legger til en signatur som sier det ble kontrollert på hvilken tid og det er trygt og klart til enhver virus? Dette er enten ved hjelp av Outlook'07 eller WLM'09, helst begge. Takk.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke sikker på at du kan. Selv om det har en e-skanneren bygd inn i den. Høyreklikk avast ikonet i systemstatusfeltet og velge On-Access Protection Control. Du kan justere noen av innstillingene i det. |
|
| |||
| |||
| Hmm ok .. Jeg skulle hatt en fele likevel, jeg tror kanskje du ikke kan. Jeg vet du kan med noen, jeg gjør egentlig ikke ønsker å endre. Ok ingen bekymringer, takket likevel
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke sikker på om betalte versjonen har de valg eller ikke. Men du har fortsatt den samme beskyttelse med gratis eller betalt versjon. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvordan får jeg en signatur? | eslfish | Community News & Chat | 4 | 8 nov 2008 18:16 |
| Underskrift | Black Magic | Community News & Chat | 6 | 24 mai 2008 07:06 |
| Avast! Versjon 4.8 | evilfantasy | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 6 | 9 april 2008 14:12 |
| Signatur? | KanoakaVirus | Community News & Chat | 6 | 6 mars 2008 15:01 |
| Underskrift | 9kelad | Community News & Chat | 3 | 17 desember 2007 11:27 |
| Thread Tools | |
| |