mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogram och säkerhet

Register

Auto kolla e-posten med Avast och Lägg Underskrift?

Reply

Thread Tools
Old 29 maj 2009, 05:37
Givargruppen

Hur kan jag få Avast för att automatiskt kontrollera inkommande e-post och kontrollera utgående e-post till en signatur säger det kontrolleras oavsett tid och det är säkert och fritt från alla typer av virus?

Det är med hjälp av antingen Outlook'07 eller WLM'09, helst båda.

Tack.
Old 29 maj 2009, 10:29
Moderator-gruppen

Jag är inte säker på att du kan. Även om det inte har en e-skannern inbyggd i den.

Högerklicka på Avast ikonen i aktivitetsfältet och välja On-Access Protection Control. Du kan ändra vissa inställningar i det.

Old 29 maj 2009, 10:50
Givargruppen

Hmm ok .. Jag hade en fiol ändå, jag antar att du kanske inte kan det.

Jag vet att du kan med en del, jag egentligen inte vill ändra.

Ok inga bekymmer, tack ändå
Old 29 maj 2009, 10:51
Moderator-gruppen

Jag är inte säker på om den version har dessa alternativ eller inte. Men du har fortfarande samma skydd med gratis eller betald version.

Reply

Register

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Hur får jag en signatur? eslfish Gemenskapen Nyheter & Chat 4 8 november 2008 18:16
Underskrift Black Magic Gemenskapen Nyheter & Chat 6 24 maj 2008 07:06
Avast! Version 4.8 evilfantasy Virus, spionprogram och säkerhet 6 9 april 2008 14:12
Underskrift? KanoakaVirus Gemenskapen Nyheter & Chat 6 6 mars 2008 15:01
Underskrift 9kelad Gemenskapen Nyheter & Chat 3 17 december 2007 11:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.