![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hur kan jag få Avast för att automatiskt kontrollera inkommande e-post och kontrollera utgående e-post till en signatur säger det kontrolleras oavsett tid och det är säkert och fritt från alla typer av virus? Det är med hjälp av antingen Outlook'07 eller WLM'09, helst båda. Tack. |
|
| |||
| |||
| Jag är inte säker på att du kan. Även om det inte har en e-skannern inbyggd i den. Högerklicka på Avast ikonen i aktivitetsfältet och välja On-Access Protection Control. Du kan ändra vissa inställningar i det. |
|
| |||
| |||
| Hmm ok .. Jag hade en fiol ändå, jag antar att du kanske inte kan det. Jag vet att du kan med en del, jag egentligen inte vill ändra. Ok inga bekymmer, tack ändå |
|
| |||
| |||
| Jag är inte säker på om den version har dessa alternativ eller inte. Men du har fortfarande samma skydd med gratis eller betald version. |
![]() |
|
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hur får jag en signatur? | eslfish | Gemenskapen Nyheter & Chat | 4 | 8 november 2008 18:16 |
| Underskrift | Black Magic | Gemenskapen Nyheter & Chat | 6 | 24 maj 2008 07:06 |
| Avast! Version 4.8 | evilfantasy | Virus, spionprogram och säkerhet | 6 | 9 april 2008 14:12 |
| Underskrift? | KanoakaVirus | Gemenskapen Nyheter & Chat | 6 | 6 mars 2008 15:01 |
| Underskrift | 9kelad | Gemenskapen Nyheter & Chat | 3 | 17 december 2007 11:27 |
| Thread Tools | |
| |