![]() |
|
| |||
| |||
| Hej! Jeg bemærkede, at de fleste af jer støtte Avast antivirus, men en af mine venner fortalte mig, at det ikke afhente virus. NOD32 er bedre? Fordi jeg installere disse programmer på hver pc jeg bruger: Comodo Firewall, WinPatrol, Registry Mechanic, Ad-Aware, Oprydning. En Jeg tror, et antivirusprogram er behov for. Tak! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| NOD32 er nok lidt bedre, men det er ikke gratis Selv om jeg foretrækker AVG anti-virus, som er gratis og kan hentes i download sektionen
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Avast er et AV jeg har brugt som fjerner alt.
| |||
| |||
| Jeg har mest set, at hvis du føler dig mere komfortabel med en betalt version af AV derefter NOD32 er det bedste. Hvis du har noget problem med gratis versioner så Avast er bedst. Jeg tror en stor faktor er de ressourcer, de bruger. NOD32 11,5 Avast 14,5 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Where'd du få disse tal? link please? Jeg leder efter dem statistik for alle AVS
| |||
| |||
| Desværre fik jeg foran mig selv. Disse er download størrelser ikke ressourceforbruget. Jeg har ressource statistik eller andet sted og vil se om jeg kan finde dem. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Avast - Udløbet - Er det ikke gratis længere? | tinkerbell | Virus, Spyware & Sikkerhed | 16 | I dag 16:23 |
| Kaspersky Antivirus 2009, Eset Nod32 Antivirus, McAfee VirusScan Enterprise | runoades | Virus, Spyware & Sikkerhed | 2 | 3 december 2008 13:54 |
| Avast Online Scanner eller AVG 8 | mpenney | Virus, Spyware & Sikkerhed | 3 | 22 oktober 2008 12:05 |
| Avast! Version 4.8 | evilfantasy | Virus, Spyware & Sikkerhed | 6 | 9. apr 2008 14:12 |
| Midlertidigt deaktivere avast A / V | pudds | Virus, Spyware & Sikkerhed | 4 | 2 december 2007 12:19 |
| Thread Tools | |
| |