![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei! Olen huomannut, että useimmat teistä tukea Avast antivirus, mutta ystäväni kertoi minulle, että se ei poimi viruksia. On NOD32 paremmin? Koska olen asentaa näiden ohjelmien jokaisen tietokoneen käytän: Comodo Firewall, WinPatrol, Registry Mechanic, Ad-Aware, CleanUp. Mielestäni antivirus tarvitaan. Kiitos! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| NOD32 on ehkä hieman parempi, mutta se ei ole vapaa Vaikka pidän Avira anti-virus, joka on ilmainen ja ladattavissa Lataa jakso
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Avast on yksi AV olen käyttänyt joka poistaa kaiken.
| |||
| |||
| Olen enimmäkseen nähnyt, että jos tunnet olosi mukavammaksi ja maksullisen version AV sitten NOD32 on paras. Jos sinulla ei ole ongelmia vapaa versiot niin Avast on paras. Mielestäni suuri tekijä on resursseja niiden käyttöä. NOD32 11,5 Avast 14,5 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Where'd saat nämä luvut? linkki please? Etsin ne tilastot kaikki AVS
| |||
| |||
| Anteeksi sain ennen itseäni. Nämä ovat Lataa kokoja ei ole resurssien käytön. Olen resurssien tilastot jonnekin ja nähdä, jos löydän ne. |