![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo! Jeg la merke til at de fleste av dere støtte Avast antivirus, men en venn av meg fortalte meg at det ikke henter virus. NOD32 er bedre? Fordi jeg installere disse programmene på alle PC-en jeg bruker: Comodo Firewall, WinPatrol, Registry Mechanic, Ad-Aware, CleanUp. Et Jeg tror et antivirusprogram er nødvendig. Takk! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| NOD32 er nok litt bedre, men det er ikke gratis Selv om jeg foretrekker Avira anti virus som er gratis og tilgjengelig for nedlasting i download seksjonen
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Avast er en AV-Jeg har brukt som fjerner alt.
| |||
| |||
| Jeg har stort sett at hvis du føler deg mer komfortabel med en betalt versjon av AV deretter NOD32 er det beste. Hvis du har ingen problem med gratis versjoner så Avast er best. Jeg tror en stor faktor er de ressursene de bruker. NOD32 11,5 Avast 14,5 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvor får du disse tallene? link please? Jeg ser for de statistikk for alle AVS
| |||
| |||
| Beklager at jeg har foran meg. De er ned størrelser ikke ressursbruk. Jeg har ressurs statistikk sted og vil se om jeg kan finne dem. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Avast - Utgått - Er det ikke gratis lenger? | tinkerbell | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 16 | I går 16:23 |
| Kaspersky Antivirus 2009, Eset nod32 Antivirus, McAfee VirusScan Enterprise | runoades | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 2 | 3 desember 2008 13:54 |
| Avast Online Scanner eller AVG 8 | mpenney | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 22 oktober 2008 12:05 |
| Avast! Versjon 4.8 | evilfantasy | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 6 | 9 april 2008 14:12 |
| Midlertidig deaktivere avast A / V | pudds | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 4 | 2 desember 2007 12:19 |
| Thread Tools | |
| |