![]() |
|
| |||
| |||
| Hej! Jag märkte att de flesta av er stöd Avast antivirus, men en vän till mig berättade för mig att det inte plocka upp virus. Är NOD32 bättre? Eftersom jag installera dessa program på varje dator jag använder: Comodo Firewall, WinPatrol, Registry Mechanic, Ad-Aware, Clean. En Jag tror att ett antivirusprogram behövs. Tack! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| NOD32 är nog lite bättre, men det är inte gratis Även om jag föredrar AVG anti virus som är gratis och tillgänglig för nedladdning i download section
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Avast är ett AV jag har använt som tar bort allt.
| |||
| |||
| Jag har mest sett att om man känner sig mer bekväma med en version av AV då NOD32 är det bästa. Om du har några problem med fria versioner då Avast är bäst. Jag tror att en stor faktor är de resurser de använder. NOD32 11,5 Avast 14,5 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Where'd du dessa siffror? link please? Jag letar efter dem statistik för alla AVS
| |||
| |||
| Tyvärr fick jag framför mig. Dessa är download storlekar inte resursanvändning. Jag har resurs statistik någonstans och ska se om jag kan hitta dem. |