mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spyware & Security

Register

Gem veranderd

Reply

Thread Tools
Old 10 januari 2008, 05:22
Lid Fractie

hi Ik heb een scan met AVG Free afgelopen nacht het enige wat zij foung was van een verandering naar c: \ windows \ system32 \ drivers \ etc \ hosts. Ook wat het beste is software voor het scannen op malware terwijl ik een zeer trage internet slechts een halve mg zijn op de meeste momenten waarop ze hadden moeten oplopen tot 8. bedankt.
Old 10 januari 2008, 10:45
Moderator Groep

AVG de melding van een verandering in c: \ windows \ system32 \ drivers \ etc \ hosts is normaal.

Dat is uw host-bestand. Beveiligingsprogramma's zoals Spybot, SpywareBlaster en vele anderen zullen het toevoegen van nieuwe items aan het bestand Hosts tijdens updates.

Zolang AVG niet deze te melden als toen besmet is er niets aan de hand,

Als u denkt dat u malware gelezen hebben HIER

Mogelijk moet u gewoon doen wat goed opruimen. Yips voor die gevonden kunnen worden HIER

Old 10 januari 2008, 10:51
Lid Fractie

bedankt Ik zal al die dingen geleden. heeft spybots niet af te halen malware. sante.
Old 10 januari 2008, 11:01
Moderator Groep

Spybot pakt een hoop dingen en is goed te gebruiken. Hoewel SUPERAntiSpyware scant en verwijdert nog veel meer.

Old 10 januari 2008, 11:48
Lid Fractie

ok is dit een gratis prog of zal ik moeten betalen.
Old 10 januari 2008, 12:37
Moderator Groep

Alles wat we adviseren vrij zal zijn, tenzij anders vermeld.

Old 10 januari 2008, 14:13
Lid Fractie

ok bedankt voor je hulp.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.