![]() |
|
| |||
| |||
| hi Ik heb een scan met AVG Free afgelopen nacht het enige wat zij foung was van een verandering naar c: \ windows \ system32 \ drivers \ etc \ hosts. Ook wat het beste is software voor het scannen op malware terwijl ik een zeer trage internet slechts een halve mg zijn op de meeste momenten waarop ze hadden moeten oplopen tot 8. bedankt. |
|
| |||
| |||
| AVG de melding van een verandering in c: \ windows \ system32 \ drivers \ etc \ hosts is normaal. Dat is uw host-bestand. Beveiligingsprogramma's zoals Spybot, SpywareBlaster en vele anderen zullen het toevoegen van nieuwe items aan het bestand Hosts tijdens updates. Zolang AVG niet deze te melden als toen besmet is er niets aan de hand, Als u denkt dat u malware gelezen hebben HIER Mogelijk moet u gewoon doen wat goed opruimen. Yips voor die gevonden kunnen worden HIER |
|
| |||
| |||
| bedankt Ik zal al die dingen geleden. heeft spybots niet af te halen malware. sante. |
|
| |||
| |||
| Spybot pakt een hoop dingen en is goed te gebruiken. Hoewel SUPERAntiSpyware scant en verwijdert nog veel meer. |
|
| |||
| |||
| ok is dit een gratis prog of zal ik moeten betalen. |
|
| |||
| |||
| Alles wat we adviseren vrij zal zijn, tenzij anders vermeld. |
|
| |||
| |||
| ok bedankt voor je hulp. |