mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogrammer og sikkerhet

Register

Gj.sn. endret

Reply

Thread Tools
Old 10th 2008 jan 05:22
Medlem Group

hei jeg gjorde et søk med avg fri i går kveld det eneste det foung var en endring c: \ windows \ system32 \ drivers \ etc \ hosts. også hva som er best programvare for å skanne for malware som jeg har en veldig treg Internett bare et halvt mg ved de fleste ganger når det skal være opptil 8. takk.
Old 10th 2008 jan 10:45
Moderator Group

AVG rapporterer om en endring i c: \ windows \ system32 \ drivers \ etc \ hosts er normalt.

Det er din Host filen. Sikkerhet programmer som Spybot, SpywareBlaster og mange andre vil legge til nye oppføringer i Host filen under oppdateringer.

Så lenge AVG rapporterer ikke dem som er smittet og det er ingenting å bekymre seg,

Hvis du tror du kan ha malware lese HER

Det kan hende du må bare gjøre noen gode Cleanup. Yips for det kan finnes HER

Old 10th 2008 jan 10:51
Medlem Group

takk vil jeg gi alle disse tingene siden. does spybots ikke fanger opp malware. skål.
Old 10th 2008 jan 11:01
Moderator Group

Spybot plukker opp mange ting og er god å bruke. Selv SUPERAntiSpyware søker etter og fjerner mye mer.

Old 10th 2008 jan 11:48
Medlem Group

ok, er dette et gratis prog eller trenger jeg for å betale for det.
Old 10th 2008 jan 12:37
Moderator Group

Alt bør være gratis, med mindre annet er angitt.

Old 10th 2008 jan 14:13
Medlem Group

ok takk for hjelpen.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.