![]() |
|
| |||
| |||
| hej jag gjorde en scan med avg fri kväll det enda det foung var en förändring till c: \ windows \ system32 \ drivers \ etc \ hosts. också vad som är bäst för att skanna efter skadliga program som jag har en väldigt långsam internet bara en halv mg vid de flesta tillfällen då det borde vara upp till 8. tack. |
|
| |||
| |||
| AVG rapportering av en förändring i c: \ windows \ system32 \ drivers \ etc \ hosts är normalt. Det är din Host fil. Säkerhet program som Spybot, SpywareBlaster och många andra kommer att lägga till nya poster i värdfilen under uppdateringar. Så länge AVG inte rapportera dem som smittade då finns det ingenting att oroa sig, Om du tror att du kan ha skadlig läst HÄR Du kanske behöver bara göra några bra cleanup. Yips för detta kan hittas HÄR |
|
| |||
| |||
| tack själv jag kommer att ge alla dem saker sedan. inte spybots inte plocka upp malware. skål. |
|
| |||
| |||
| Spybot plockar upp en massa saker och är bra att använda. Även SUPERAntiSpyware söker efter och tar bort mycket mer. |
|
| |||
| |||
| Ok detta är ett gratis prog eller kommer jag behöva betala för det. |
|
| |||
| |||
| Något vi råd kommer att vara gratis om inte annat anges. |
|
| |||
| |||
| ok tack för hjälpen. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Lokal disk (C:) Skrivelse har förändrats | blubla | Drives & Removable Media | 4 | 12 november 2009 10:29 |
| CPU Ändrad and Computer Crashed | apaz69 | Processorer, moderkort & RAM | 10 | 1 oktober 2009 11:04 |
| Changed virtuellt minne | muay | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 8 januari 2008 12:16 |
| Comodo Firewall 3: drastiskt förändrats från 2,4 | Buchanan | Virus, spionprogram och säkerhet | 7 | 1 december 2007 22:00 |
| Vi har bytt värd | Hybr! D | Gemenskapen Nyheter & Chat | 3 | 13 sep 2006 07:35 |
| Thread Tools | |
| |