mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, Spyware & Sikkerhed

Register

AVG Update fra 7,5 til 8,0

Reply

Thread Tools
Old 22 juli 2008, 02:32
Ny Medlem Gruppen

Default AVG Update fra 7,5 til 8,0

Jeg har for nylig haft problemer med den nyeste opdatering til avg version 8.0 med det at gribe ind i mit system, så jeg afinstalleret den og sættes på et andet antivirus. Men da jeg oprindeligt opdateret til 7,5 mod 8,0 i lov sikkerhed værktøjslinjen med det. Nu, hvor jeg har forsøgt at afinstallere alle tilhørende filer selv at gå ind i registreringsdatabasen, og ved hjælp af en Registry Cleaner, når jeg opretter forbindelse til internettet får jeg en advarsel boks op at sige noget som "ude af stand til at forbinde til sikkerhed værktøjslinjen, hvis jeg fortsat oplever disse problemer, kontakt tech support "ting er, selv hvis jeg forsøger at slette alle REGISTRATUREN indgange og genstarter jeg stadig finde denne advarsel boks kommer op, og de filer, som jeg troede var udgået ser ud til at regenerere sig selv. HJÆLP det er så frustrerende.
Old 22 juli 2008, 07:01
Donor-Gruppen

Kan ikke huske, men er det en variant af den yahoo toolbar? Prøv at afinstallere det også.

Old 23 juli 2008, 12:39
Ny Medlem Gruppen

Hej der mike, har forsøgt at afinstallere yahoo så godt og det ser ud til at gøre noget difference.Wish jeg havde ikke opdateret AVG, jeg havde v7.5 for omkring 5 år uden probs. Hvis jeg bare kunne finde en måde at stoppe denne irriterende advarsel boks kommer op jeg ville være tilfreds.
Old 23 juli 2008, 12:43
Redaktør Gruppen

Prøv at se HER.

Du kan også gå til AVG Free fora. Da dette er en forholdsvis ny version af AVG ikke mange mennesker har meget erfaring med det endnu. http://freeforum.avg.com/

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Enhver ved man, hvis 3,1 Update er bedre end de 3.0 Update Jeg har lige købt? Haun Linux & Alternative OS 0 9 september 2009 15:43
Jeg har brug for at opdatere USB Drivere Hvilket kan jeg opdatere? ny General Software Chat 8 3 juni 2009 07:58
Windows Update christine154 Windows-operativsystemer 45 28 februar 2008 05:45
BIOS-opdatering mrdaveyk CPU, bundkort og RAM 3 5 december 2007 07:12
Computer opdatering Kadejd General Hardware Chat 7 4 december 2007 16:16
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.