vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Virusten, vakoiluohjelmien & Security

Register

AVG päivityksen 7,5 8,0

Reply

Thread Tools
Old 22 heinäkuu 2008, 02:32
Uusi Jäsen

Default AVG päivityksen 7,5 8,0

Olen viime aikoina ollut ongelmia uusimman päivityksen avg versiossa 8.0 ja se häiritsee minun elimistö joten olen poistanut sen ja laittaa toiseen antivirus. Kuitenkin kun olen alun perin päivitetty 7.5-V 8.0 i saa turvallisuuden työkalurivin kanssa. Nyt kun olen yrittänyt poistaa kaikki siihen liittyvät tiedostot ajautunut rekisteriin ja käyttää Registry Cleaner kun muodostan yhteyden Internetiin saan varoituksen laatikko jopa sanoa jotain tyyliin "voi muodostaa turvallisuuden Toolbar Jos jatkan kokea nämä ongelmat yhteyttä Tekninen tuki "asia on, vaikka yritän poistaa kaikki egistry merkinnät ja käynnistä En vieläkään löydä tätä varoitusta ruutuun tulee ylös ja tiedostot, jotka ajattelin poistettiin ilmeisesti uudistaa itseään. HELP tämä on niin turhauttavaa.
Old 22 heinäkuu 2008, 07:01
Rahoittajien ryhmän

Ei voi muistaa, mutta se, että muunnos Yahoo Toolbar? Kokeile uninstalling sekin.

Old 23 heinäkuu 2008, 12:39
Uusi Jäsen

Moi Mike, ovat yrittäneet poistaa yahoo samoin, ja se näyttää tekevän mitään difference.Wish en ollut päivitetty AVG, olin v7.5 noin 5 vuotta ilman probs. Jos voisin vain löytää keino pysäyttää tämä harmittaa varoitus kohtaan tulossa Olisin sisältöä.
Old 23 heinäkuu 2008, 12:43
Moderator Group

Kokeile pelataan TÄSTÄ.

Voit myös mennä AVG Free foorumeilla. Koska kyseessä on melko uusi versio AVG eivät monet ihmiset ovat paljon kokemusta sitä vielä. http://freeforum.avg.com/

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Jokin tietää 3.1-päivitys on parempi kuin 3.0 Update Ostin? Haun Linux & Alternative OS 0 9 syyskuu 2009 15:43
En tarvitse päivittää USB Ajurit Kumpi Do I Update? uusi General Software Chat 8 3. Jun 2009 07:58
Windows-päivityksen christine154 Windows-käyttöjärjestelmät 45 28th Feb 2008 05:45
Bios päivitys mrdaveyk CPUs, Emolevyt & RAM 3 5. Joulukuu 2007 07:12
Tietokoneen päivitys Kadejd Rautatavaran Chat 7 4th Joulukuu 2007 16:16
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.