![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen viime aikoina ollut ongelmia uusimman päivityksen avg versiossa 8.0 ja se häiritsee minun elimistö joten olen poistanut sen ja laittaa toiseen antivirus. Kuitenkin kun olen alun perin päivitetty 7.5-V 8.0 i saa turvallisuuden työkalurivin kanssa. Nyt kun olen yrittänyt poistaa kaikki siihen liittyvät tiedostot ajautunut rekisteriin ja käyttää Registry Cleaner kun muodostan yhteyden Internetiin saan varoituksen laatikko jopa sanoa jotain tyyliin "voi muodostaa turvallisuuden Toolbar Jos jatkan kokea nämä ongelmat yhteyttä Tekninen tuki "asia on, vaikka yritän poistaa kaikki egistry merkinnät ja käynnistä En vieläkään löydä tätä varoitusta ruutuun tulee ylös ja tiedostot, jotka ajattelin poistettiin ilmeisesti uudistaa itseään. HELP tämä on niin turhauttavaa. |
|
| |||
| |||
| Ei voi muistaa, mutta se, että muunnos Yahoo Toolbar? Kokeile uninstalling sekin.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Moi Mike, ovat yrittäneet poistaa yahoo samoin, ja se näyttää tekevän mitään difference.Wish en ollut päivitetty AVG, olin v7.5 noin 5 vuotta ilman probs. Jos voisin vain löytää keino pysäyttää tämä harmittaa varoitus kohtaan tulossa Olisin sisältöä. |
|
| |||
| |||
| Kokeile pelataan TÄSTÄ. Voit myös mennä AVG Free foorumeilla. Koska kyseessä on melko uusi versio AVG eivät monet ihmiset ovat paljon kokemusta sitä vielä. http://freeforum.avg.com/ |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Jokin tietää 3.1-päivitys on parempi kuin 3.0 Update Ostin? | Haun | Linux & Alternative OS | 0 | 9 syyskuu 2009 15:43 |
| En tarvitse päivittää USB Ajurit Kumpi Do I Update? | uusi | General Software Chat | 8 | 3. Jun 2009 07:58 |
| Windows-päivityksen | christine154 | Windows-käyttöjärjestelmät | 45 | 28th Feb 2008 05:45 |
| Bios päivitys | mrdaveyk | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 5. Joulukuu 2007 07:12 |
| Tietokoneen päivitys | Kadejd | Rautatavaran Chat | 7 | 4th Joulukuu 2007 16:16 |
| Thread Tools | |
| |