mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spyware & Security

Register

AVG-update van 7,5 tot 8,0

Reply

Thread Tools
Old 22 juli 2008, 02:32
Nieuw Lid Fractie

Ik heb onlangs problemen gehad met de nieuwste update voor avg versie 8.0 met zich bemoeit met mijn systeem, dus ik verwijderd en zetten op een andere antivirus. Maar toen ik oorspronkelijk 7,5 bijgewerkt tot en met V 8.0 i toegestaan de beveiliging werkbalk mee. Nu heb ik geprobeerd om alle bijbehorende bestanden, zelfs in te gaan op het register en het gebruik van een registry cleaner telkens als ik een verbinding met het internet krijg ik de installatie van een waarschuwing doos tot zoiets te zeggen als "niet in staat om verbinding te maken met de beveiliging werkbalk als ik nog steeds deze problemen contact opnemen met ervaring tech support "Thing is, zelfs als ik probeer om alle egistry items en herstart verwijder ik het nog altijd van deze waarschuwing doos komt en de bestanden die ik dacht waren geschrapt lijken zich te regenereren. HELP dit is zo frustrerend.
Old 22 juli 2008, 07:01
Donor Groep

Kan me niet herinneren, maar is dat een variant van de Yahoo toolbar? Probeer dat te verwijderen.

Old 23 juli 2008, 12:39
Nieuw Lid Fractie

Hoi Mike, hebben geprobeerd om yahoo en verwijderen, en het lijkt niet tot difference.Wish Ik had niet bijgewerkte AVG, had ik v7.5 voor ongeveer 5 jaar geen probs. Als ik kon gewoon een manier vinden om het stoppen van dit vervelende waarschuwing vak coming up Ik zou tevreden zijn.
Old 23 juli 2008, 12:43
Moderator Groep

Probeer te kijken HIER.

U kunt ook naar de AVG Free forums. Aangezien dit een vrij nieuwe versie van AVG niet veel mensen hebben veel ervaring met het nog niet. http://freeforum.avg.com/

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.