mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogrammer og sikkerhet

Register

AVG oppdatering fra 7.5 til 8.0

Reply

Thread Tools
Old 22 juli 2008, 02:32
New Member Group

Default AVG oppdatering fra 7.5 til 8.0

Jeg har nylig hatt problemer med den nyeste oppdateringen til avg versjon 8.0 med det forstyrrer systemet slik at jeg har avinstallert den og sette på en annen antivirus. Men når jeg opprinnelig oppdatert 7.5 til v 8.0 i lov sikkerheten verktøylinje med det. Nå som jeg har forsøkt å avinstallere alle tilknyttede filer selv går inn i registret, og bruker et register renere når jeg kobler til internett får jeg en advarsel boksen opp som sier noe sånt som "ikke kan koble til sikkerhet verktøylinjen hvis jeg fortsetter å oppleve disse problemene kontakt tech support "ting selv om jeg prøver å slette alle egistry oppføringer og gjenstarte jeg fortsatt finner denne advarselen boksen kommer opp, og filene som jeg trodde var slettet ut til å regenerere seg. HJELP dette er så frustrerende.
Old 22 juli 2008, 07:01
Donor Group

Kan ikke huske, men som en variant av det yahoo toolbar? Prøve å avinstallere det også.

Old 23 juli 2008, 12:39
New Member Group

Hei Mike, har forsøkt å avinstallere yahoo også, og det ser ut til å ikke gjøre difference.Wish Jeg hadde ikke oppdatert AVG hadde jeg v7.5 i ca 5 år uten probs. Hvis jeg bare kunne finne en måte å stoppe dette irriterende advarselen boksen kommer opp vil jeg være fornøyd.
Old 23 juli 2008, 12:43
Moderator Group

Prøv jakt HER.

Du vil kanskje også gå til AVG Free fora. Siden dette er en relativt ny versjon av AVG ikke mange som har mye erfaring med den ennå. http://freeforum.avg.com/

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.