![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har nyligen haft problem med den senaste uppdateringen avg version 8.0 med det störa mitt system så jag avinstallerade den och lägga på ett annat antivirus. Men när jag ursprungligen uppdaterad 7,5-V 8,0 jag lät säkerhet verktygsfältet med det. Nu när jag har försökt att avinstallera alla tillhörande filer även gå in i registret och använda ett register renare när jag ansluter till internet får jag en varningsruta upp att säga något i stil med "Kan inte ansluta till säkerhet verktygsfältet om jag fortfarande har dessa problem, kontakta tech support "Thing är även om jag försöker radera alla egistry poster och starta om jag fortfarande tycker att detta varningsruta kommer upp och de filer som jag trodde var raderad verkar återhämta sig. HJÄLP det är så frustrerande. |
|
| |||
| |||
| Minns inte, men är det en variant av Yahoo Toolbar? Prova att avinstallera det också.
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Hej Mike, har försökt att avinstallera yahoo så bra och det verkar inte göra någon difference.Wish Jag hade inte uppdaterat AVG hade jag v7.5 för cirka 5 år utan probs. Om jag bara kunde hitta ett sätt att stoppa detta irriterande varningsruta kommer upp skulle jag vara nöjd. |
|
| |||
| |||
| Prova att leta HÄR. Du kanske också vill gå till AVG Free forum. Eftersom detta är en ganska ny version av AVG inte många människor har mycket erfarenhet av det ännu. http://freeforum.avg.com/ |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Något man veta om 3,1 Update är bättre än de 3.0-uppdateringen jag precis köpt? | Haun | Linux & Alternativa OS | 0 | 9 september 2009 15:43 |
| Jag måste uppdatera USB Drivers Vilket Måste jag uppdatera? | ny | General Software Chat | 8 | 3 juni 2009 07:58 |
| Windows update | christine154 | Windows-operativsystem | 45 | 28 februari 2008 05:45 |
| BIOS-uppdatering | mrdaveyk | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 5 december 2007 07:12 |
| Computer uppdatering | Kadejd | General Hardware Chat | 7 | 4 december 2007 16:16 |
| Thread Tools | |
| |