![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har lige købt AVG 8.0 - den seneste dyrere version, der beskytter min computer, men hver gang jeg klikker på ikonet på mit skrivebord det ikke vil rokke sig. ret bunden ikonet ikke er den oprindelige farve som rød og sort længere, men vendte grå! Jeg tror sin arbejdet, men der er noget, der blokerer den fra at arbejde ... Jeg har allerede afinstalleret mit tidligere AVG's ![]() men jeg har en fornemmelse af, at en af mine register renere 'Justitskontor mekaniker "(en meget god software, som jeg har betalt med en masse penge) kan blokere AVG, jeg er ikke sikker på, jeg vil blot bekræfte, hvis det er tilfældet. .. men venligst ... ikke gør mig afinstallere hele 'registreringsdatabasen mekaniker " ![]() nogen hjælpe mig regne ud hvordan man åbner mit AVG 8.0. det har ikke sagt, at det var blokerende AVG in 'Registry Mechanic ", men jeg har en fornemmelse af, hvad synes du? |
|
| |||
| |||
| Har du forsøgt afbrydelse Registry Mechanic for at se, om det gør nogen forskel? |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jeg har også undersøgt min computer 'sikkerhed centrum "og den siger, at jeg dont have en virusbeskyttelse |
|
| |||
| |||
| Da dette er en betalt version og er en forholdsvis ny udgivelse kan du kontakte AVG Support om dette spørgsmål. Ikke at være uhøflig, men det er en del af pengene, når du betaler, er gratis support. Hvis du ikke få et svar fra dem, så lad os det vide. Jeg vil gøre nogle søger i den gennemsnitlige tid og post tilbage hvis jeg finder noget. Jeg forsøgte at installere den gratis 8.0 version tidligere i dag og fik fejl. Det ville ikke installere. Se HER |
|
| |||
| |||
| ja, de gjorde mig betale for det, når det kom til installation del om den gratis prøvetid, så hvad dælen, jeg er lang tid bruger af AVG, men jeg brugte den gratis version og ønskede at opgradere det, så jeg besluttede at købe det. Jeg var nødt til at afinstallere min registreringsdatabasen mekaniker for at få AVG arbejdet igen! Sikken et spild ... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Venstreklik fungerer som Højreklik, behovet for at åbne et andet vindue for at åbne links?? | Blitzgirl42 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 17th May 2009 12:08 |
| Hvordan at åbne en. PUB fil i Open Office? | sagheer | Office Suites & Applications | 1 | 6. jun 2009 06:04 |
| Kan ikke åbne dokument gemt i Office 2007 til Open i Office 2003 | tolet | Office Suites & Applications | 13 | 5th Mar 2009 11:25 |
| Kan ikke åbne OE6 | VJH | E-mail, VoIP og IM Discussion | 4 | 9 marts 2008 06:53 |
| Open GL | demacs | Multimedia & Codecs | 2 | 11 januar 2008 15:46 |
| Thread Tools | |
| |