vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Virusten, vakoiluohjelmien & Security

Register

AVG v8.0 ei avaudu!

Reply

Thread Tools
Old 24 huhtikuu 2008, 06:00
Uusi Jäsen

Default AVG v8.0 ei avaudu!

Olen juuri ostanut AVG 8.0 - viimeistään kallis versio, joka suojaa minun tietokone mutta aina i kuvaketta minun työpöydällä se ei liikahtaa. oikea pohja-kuvake ei ole alkuperäinen väri kuin punainen ja musta enää mutta kääntyi harmaa! Mielestäni sen töissä, mutta jokin on estänyt sen toimimasta ... i jo uninstalled aiempaan AVG: n

mutta minulla on sellainen tunne, että minun rekisteröidä puhtaampi "Registry mekaanikko" (erittäin hyvä ohjelmisto, että olen maksaa paljon rahaa) saattavat estää AVG, en ole varma, haluan vain vahvistaa, jos se on. .. mutta olkaa hyvä ... älä pakota minua poistaa koko rekisterin mekaanikko "

joku auttaa minua selvittää miten avata AVG 8.0. se ei ole sanoa, että se esti AVG in 'Registry Mechanic ", mutta minulla on sellainen tunne, mitä mieltä olette?
Old 24 huhtikuu 2008, 08:10
Moderator Group

Oletko kokeillut katkaisee Registry Mechanic nähdä, jos se tekee mitään eroa?

Old 24 huhtikuu 2008, 22:00
Uusi Jäsen

Quote:
Originally Posted by evilfantasy View Post
Oletko kokeillut katkaisee Registry Mechanic nähdä, jos se tekee mitään eroa?
ok niin olen poissa käytöstä minun rekisterin mekaanikko ja nyt viestin ponnahtaa ylös pohjassa oikeassa alakulmassa sanonta "watchdog katkeaa" alkaen AVG. En tiedä, mitä tämä tarkoittaa ja i dont tiedä miten liität sen takaisin.
Olen myös tarkistanut minun tietokone "turvallisuus keskusta" ja siinä sanotaan, että i dont on Virussuojaustoimintojen
Old 24 huhtikuu 2008, 22:29
Moderator Group

Koska tämä on maksullinen versio ja se on melko uusi release voit ottaa yhteyttä AVG Support tässä asiassa. Ei sitä epäkohteliaana, mutta tämä on osa sitä käsitellä, kun palkka on ilmaista tukea.

Jos et saa vastausta ne sitten meille. Aion tehdä hakuja välin ja post takaisin jos löydän jotain.

Olen yrittänyt asentaa ilmainen 8.0 version aiemmin tänään ja sain virheitä. Se ei asenna. Katsoa TÄSTÄ

Old 26 huhtikuu 2008, 22:33
Uusi Jäsen

jaa, he tekivät minulle maksaa, kun se sai asennus osittain ilmainen kokeilu, niin mitä siitä, olen jo kauan käyttäjä AVG, mutta olen käyttänyt ilmainen versio ja halusi päivittää joten päätin ostaa sitä.
Minulla oli poistaa minun rekisterin mekaanikko saada AVG töissä taas! mitä jätettä ...
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Vasen Valitse Vt Kuten Right Click tarvitse avata toisen ikkunan avautuvan Linkit? Blitzgirl42 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 1 17th Jun 2009 12:08
Miten avata. PUB tiedosto Open Office? sagheer Office Suites & Applications 1 6. Jun 2009 06:04
Ei voi avata Asiakirja Tallennettu Office 2007 Open Office 2003 tolet Office Suites & Applications 13 5th Mar 2009 11:25
Ei voi avata Outlook Express 6: n VJH Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 4 9. Maaliskuu 2008 06:53
Avaa gl demacs Multimedia & Codecs 2 11. Jan 2008 15:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.