![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Ik kocht AVG 8.0 - de nieuwste dure versie die beschermt mijn computer, maar iedere keer dat ik klik op het pictogram op mijn bureaublad zal het niet toegeven. rechts onderaan pictogram is niet de originele kleur, zoals rood en zwart, maar meer grijs gedraaid! Ik denk dat haar workin maar iets blokkeert het werkt ... Ik heb al verwijderd mijn vorige AVG's
![]() maar ik heb het gevoel dat een van mijn register cleaner "Registry Mechanic" (een zeer goede software die ik heb betaald met veel geld) zou het blokkeren van de AVG, ik weet het niet, ik wil alleen bevestigen als het is. .. maar alsjeblieft ... maak me niet verwijderen van de hele "Registry Mechanic" ![]() iemand mij helpen uit te vinden hoe open mijn AVG 8.0. niet zeggen dat het blokkeren van AVG in 'Registry Mechanic', maar ik heb een gevoel, wat denk je?
|
|
|
|||
|
|||
|
Heeft u geprobeerd het afsluiten van Registry Mechanic om te zien of het enig verschil maakt?
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Ik heb ook gecontroleerd mijn computer 'security center' en hij zegt dat i dont hebben een virus bescherming |
|
|
|||
|
|||
|
Aangezien dit is een betaalde versie en is een vrij nieuwe versie kunt u contact opnemen met AVG Support over dit onderwerp. Niet onbeleefd zijn, maar dat is een onderdeel van de deal, wanneer u betaalt is gratis ondersteuning.
Als u geen antwoord van hen vervolgens laat het ons weten. Ik zal doen wat het zoeken in de gemiddelde tijd en achteraf terug als ik helemaal niets. Ik heb geprobeerd om het installeren van de gratis versie 8.0 en eerder vandaag heb fouten. Het zou niet installeren. Zien HIER |
|
|
|||
|
|||
|
Ja, ze deed me betalen wanneer zij kreeg bij de installatie op de gratis proefperiode, dus wat the heck, ik ben een lange tijd gebruiker van AVG, maar ik gebruikte de gratis versie en wilde upgraden, zodat ik besloot om kopen.
Ik had voor het verwijderen van mijn Registry Mechanic te krijgen AVG workin weer! Wat een verspilling ... |