mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogrammer og sikkerhet

Register

AVG v8.0 fungerer ikke!

Reply

Thread Tools
Old 24 april 2008, 06:00
New Member Group

Default AVG v8.0 fungerer ikke!

Jeg har nettopp kjøpt AVG 8.0 - den nyeste dyrere versjon som beskytter maskinen min, men hver gang jeg klikker på ikonet på skrivebordet blir det ikke budge. høyre nederst ikonet ikke er den opprinnelige farge som rødt og svart lenger men slått grå! Jeg tror de jobber, men det er noe som blokkerer det fungerer ... Jeg har avinstallert min forrige AVG's

Men jeg har en følelse av at en av mine register renere "Registry mekaniker" (en ekstremt god programvare som jeg har betalt med en masse penger) kan blokkere AVG, jeg er ikke sikker, jeg bare vil bekrefte om det er. .. men ... gjør ikke meg avinstallere hele 'registret mekaniker'

noen hjelpe meg å finne ut hvordan du åpner min AVG 8.0. det gjorde ikke si at det var blokkerer AVG i "Registry Mechanic", men jeg har en følelse, hva tror du?
Old 24 april 2008, 08:10
Moderator Group

Har du prøvd å slå av Registry Mechanic å se om det gjør noen forskjell?

Old 24 april 2008, 22:00
New Member Group

Sitat:
Originally Posted by evilfantasy View Post
Har du prøvd å slå av Registry Mechanic å se om det gjør noen forskjell?
ok så jeg har slått av mine registret mekaniker og nå en melding som kommer opp på den nederste høyre hjørne som sier "vaktbikkje disconnected" fra AVG. Jeg vet ikke hva dette betyr, og jeg dont vite hvordan du skal koble det tilbake igjen.
Jeg har også sjekket min datamaskin sikkerhet sentrum ", og det sier at jeg dont ha virusbeskyttelse
Old 24 april 2008, 22:29
Moderator Group

Siden dette er en betalt versjon, og er en relativt ny utgivelse kan du kontakte AVG Support på dette problemet. Ikke være uhøflig, men som er en del av avtalen når du betaler er gratis support.

Hvis du ikke får svar fra dem og gi oss beskjed. Jeg vil gjøre noen søker i mellomtiden og post tilbake hvis jeg finner noe.

Jeg prøvde å installere gratis 8.0 versjon tidligere i dag og fikk feil. Det ville ikke installere. Se HER

Old 26 april 2008, 22:33
New Member Group

Det stemmer, de gjorde meg betale for det når det kom til installeringen del på gratisprøven så hva pokker er jeg lang tid bruker av AVG, men jeg brukte gratis versjonen og ønsket å oppgradere så jeg bestemte meg for å kjøper den.
Jeg måtte avinstallere min registret mekaniker å få AVG jobber igjen! hva bortkastet ...
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Venstreklikk Fungerende likhet høyreklikk, må åpne et annet vindu for å åpne koblinger? Blitzgirl42 Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 1 17 juni 2009 12:08
Hvordan åpne en. PUB fil i Open Office? sagheer Office Suites & Applications 1 6 juni 2009 06:04
Ikke kan åpne dokumenter lagret i Office 2007 til Åpne i Office 2003 tolet Office Suites & Applications 13 5 mars 2009 11:25
Kan ikke åpne OE6 VJH Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 4 9 mars 2008 06:53
Open gl demacs Multimedia & Kodeker 2 11 januar 2008 15:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.