![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har precis köpt AVG 8.0 - den senaste dyra versionen som skyddar min dator, men varje gång jag klickar på ikonen på skrivbordet kommer det inte ur fläcken. rätt botten ikonen inte är den ursprungliga färgen som röda och svarta längre utan vände grått! Jag tror att jobba men det är någonting som hindrar det från att arbeta ... Jag har redan avinstallerats mitt tidigare AVG: s ![]() men jag har en känsla av att en av mina register renare "kansli mekaniker" (ett mycket bra program som jag har betalat med en massa pengar) kan blockera AVG, jag vet inte, jag vill bara bekräfta om så är fallet. .. men snälla ... Tvinga mig inte att avinstallera hela "registret mekaniker" ![]() någon hjälpa mig lista ut hur man öppnar mitt AVG 8.0. man inte säga att det var blockerande AVG i "Registry Mechanic", men jag har en känsla, vad tycker du? |
|
| |||
| |||
| Har du provat avstängningsanordningar Registry Mechanic för att se om det gör någon skillnad? |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jag kontrollerade också min dator "säkerhet centrum" och det säger att jag inte har ett virusskydd |
|
| |||
| |||
| Eftersom detta är en version och är en relativt ny utgåva kanske du vill kontakta AVG Support i denna fråga. Att inte vara oförskämd, men det är en del av affären när du betalar är gratis support. Om du inte får ett svar från dem så låt oss veta. Jag kommer att göra några sökningar i tiden och skicka tillbaka om jag hittar något. Jag försökte installera det fria 8,0 version tidigare i dag och fick fel. Det skulle inte installera. Se HÄR |
|
| |||
| |||
| ja, de fick mig att betala för den när den kom till anläggningen del om fri rättegång, så vad fan, jag är en lång tid använder AVG, men jag använt gratisversionen och ville uppgradera den så jag bestämde mig för att köper den. Jag var tvungen att avinstallera mitt registret mekaniker för att få AVG jobba igen! Vilket slöseri ... |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vänsterklick agera som Högerklicka, måste öppna ett annat fönster Öppna Länkar? | Blitzgirl42 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 17 juni 2009 12:08 |
| Hur man öppnar en. PUB-fil i Open Office? | sagheer | Office Suites & Applications | 1 | 6 juni 2009 06:04 |
| Kan inte öppna dokument sparade i Office 2007 att öppna i Office 2003 | tolet | Office Suites & Applications | 13 | 5 mars 2009 11:25 |
| Kan inte öppna Ø6 | VJH | E-post, VoIP & IM Diskussion | 4 | 9 mars 2008 06:53 |
| Open gl | demacs | Multimedia & Codecs | 2 | 11 januari 2008 15:46 |
| Thread Tools | |
| |