![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg er ny på dette websted, og for nylig har hentet den AVG7.5 gratis anti-virus software. Ingen probs med download, men jeg er ikke i stand til at opdatere. Jeg får en besked som pr tilslutningskrav og opdatering mislykkes at hente. For info I øjeblikket kører standard Windows Firewall som lastes på mit system og avg undtagelse er blevet kontrolleret. Please kan nogen kaste noget lys. Tak |
|
| |||
| |||
| Hent de nyeste opdateringer direkte fra AVG. http://www.grisoft.com/doc/32/us/crp/0 Se, om det bidrager til at klare problemet op. |
|
| |||
| |||
| Hej Tak for link. Unfortuanatly stadig havde problemer. Omsider formået at resove dem i dag. Der var et sammenstød mellem programmet og tidligere virusbeskyttelse. Systemet vil ikke tillade mig at fjerne indtil jeg hentede værktøjet hvilket gav mulighed for fjernelse af gamle virus beskyttelse. AVG er nu med succes hentet og arbejdsvilkår. Tak igen RB |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Var ikke Norton var det?
| |||
| |||
| Hver gang du får adgang til internettet, skal du huske, at du ikke er alene, og at du deler adgang med millioner af andre. Højhastigheds internetforbindelser bliver hverdagskost, og næsten alle har en vis form for adgang til internettet - uanset om det er hjemme, arbejde eller skole. Sammen med denne åbne adgang deling kommer problemer med misbrug, primært i form af vira og spyware. For at sikre, at du er beskyttet mod disse trusler, er det vigtigt, at du anvender en form for anti-virus software som grundlæggende Internet sikkerhed. Der er måske millioner af computervirus (nogle mutationer af originaler) flyder rundt på internettet, og cirka 300 nye vira synes hver måned. Hvis computeren ikke har et anti-virusprogram på plads, du beder om problemer. Ud over at have en anti-virus program installeret, er det bydende nødvendigt, at det altid er aktuelle og opdaterede. Anti-virus software værker ved at scanne din computer for signaturer af fælles computervirus. Virus signaturer er karakteristika, der er unikke for en bestemt virus. Signaturer kan omfatte ting som opførsel mønstre og filnavne. Den bedste anti-virus software vil finde virus, som endnu ikke har inficeret computeren samt slippe af med dem, du allerede har. Typer af filer, anti-virus programmer scanner indeholde e-mail, CD-rom, zip-filer, exe-filer, din tekst og regneark, dokumenter, og mange andre, at du ikke er klar over. Men selv om installation af anti-virus-software er en klar, skal den kun giver en plan forsvarspunkt. Du kan forbedre effektiviteten af din anti-virus software ved at bruge det sammen med en god firewall-programmet, og ved at afholde sig fra adfærd, der fremmer spredning af virus. Du bør altid bruge en høj kvalitet, velansete program fra en virksomhed, som du har tillid til. Hvis du har problemer med at afgøre, hvad slags anti-virusprogram til at købe, bare gøre lidt forskning enten i edb-blade eller online. Da Internet sikkerhed er et enormt problem, bør du ikke have noget problem at finde anmeldelser og vurderinger. Tag dig god tid og finde et program, som nøje matcher dine behov. Også, hvis du har for nylig købt en computer, en prøveversion af en form for anti-virus software kan medtages. Sørg for at tage det for en test-drevet, og der gennemføres de hastigheder - kan det passer til dine behov perfekt. Når du har din anti-virus software installeret, skal du sørge for, at det altid er tændt og scanning for potentielle trusler mod virus. Du kan indstille din software til at scanne din e-mail samt software og filer, du bruger til daglig. Det er yderst vigtigt, at du holde din anti-virus software opdateret og aktuel. På denne måde, softwaren holder op med alle de nye virus trusler, der vises daglig. Ud over at holde din anti-virus software nuværende, bør du holde al den software, du bruger på regelmæssig basis nuværende også. Installation af anti-virus software og holde dem løbende vil hjælpe med at holde dig sikker fra nogen ubehagelige overraskelser. Vær sikker på at også en sikkerhedskopi af dine vigtige filer på et regelmæssigt grundlag som ekstra sikkerhed. Efter disse grundlæggende Internetsikkerhed retningslinjer gøre det langt mindre sandsynligt, at dit system vil blive forringet, og beskadiget efter reparation. |
|
| |||
| |||
| Jep ..... Norton er berygtede for at efterlade alle former for junk på dit system efter afinstallation i den konventionelle måde. Værktøjet er den eneste rigtige måde for at komme af med det hele. Klogt valg at dumpe det m8y ...... du sikkert plejer savne det, og din pc vil køre hurtigere, uden at det |
|
| |||
| |||
| Philthomas er stedet om, dump Norton min ven brugt det i et år, og det faldt ham ned enormt, og korrigere mig, hvis im forkert men dont McAfee også efterlade ting bag? |
|
| |||
| |||
| Ja der er fjernet værktøj for både Norton og McAfee Norton Removal Tool og McAfee Consumer Product Removal Tool. http://service1.symantec.com/Support...05033108162039 |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Lovligt gratis spil, Download List Kun | SocialWarfare | PC & Console Gaming | 0 | 6. okt 2008 09:47 |
| Gratis TV Tuner Software Download | pidge | Multimedia & Codecs | 0 | 16 oktober 2007 10:01 |
| Gratis avast! 4 Home Edition Download | Hybr! D | General Software Chat | 9 | 2 august 2007 01:45 |
| Gratis Flac til MP3 Converter Download | jungle-bhoy | Multimedia & Codecs | 0 | 31 juli 2007 01:32 |
| Best Free Antivirus Software Download | vulcan_m | Virus, Spyware & Sikkerhed | 3 | 21. mar 2007 09:45 |
| Thread Tools | |
| |