![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi Ik ben nieuw op deze site en hebben onlangs gedownload AVG7.5 de gratis anti-virus software. Geen probs met downloaden, maar ik ben niet in staat te werken. Ik krijg een bericht als per beslag en de update niet te downloaden. Voor info ik momenteel de standaard Windows Firewall als geladen op mijn systeem en de gem uitzondering is gecontroleerd. Please kan iemand stal alle licht. Bedankt |
|
| |||
| |||
| Download de nieuwste updates rechtstreeks van AVG. http://www.grisoft.com/doc/32/us/crp/0 Zie als dat helpt om het probleem op. |
|
| |||
| |||
| Hoi Bedankt voor link. Unfortuanatly nog steeds problemen. Eindelijk in geslaagd om resove hen vandaag. Er was een botsing tussen programma en vorige virusbescherming. Systeem zou niet toestaan dat me te verwijderen totdat ik gedownload verwijderingshulpprogramma waardoor voor de verwijdering van oud-virus bescherming. AVG heeft nu met succes gedownload en werkt. Nogmaals bedankt RB |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Was niet Norton was het?
| |||
| |||
| Iedere keer dat u toegang tot het Internet, moet je beseffen dat je niet alleen, en dat u toegang delen met miljoenen anderen. Hoge snelheid internet verbindingen zijn gemeengoed geworden en vrijwel iedereen heeft een soort van toegang tot het internet - of het nu thuis, werk of school. Samen met deze open toegang delen komt problemen van misbruik, voornamelijk in de vorm van virussen en spyware. Om ervoor te zorgen dat u beschermd tegen deze bedreigingen is essentieel dat je werk een soort van anti-virus software als basis voor Internet-beveiliging. Er zijn misschien miljoenen computervirussen (sommige mutaties van originelen) rond het internet, en ongeveer 300 nieuwe virussen verschijnen elke maand. Als uw computer geen anti-virus software in de plaats, u vraagt om problemen. Naast een anti-virus programma is geïnstalleerd, is het absoluut noodzakelijk dat het altijd actuele en up-to-date. Anti-virus software werkt door het scannen van uw computer voor handtekeningen van gemeenschappelijke computervirussen. Virusdefinities zijn kenmerken die uniek zijn voor een bepaald virus. Handtekeningen kunnen ook zaken als gedragspatronen en bestandsnamen. De beste anti-virus software detecteert virussen die nog niet geïnfecteerd uw computer net zo goed als af van degene die je al hebt. Soorten bestanden die anti-virus programma's scannen ook e-mail, cd-rom, zip-bestanden, EXE-bestanden, uw tekst en spreadsheet-documenten, en vele anderen die je niet bewust van. Maar zelfs al is het installeren van anti-virus software is een duidelijke moet hij slechts een niveau van verdediging. U kunt het verbeteren van de effectiviteit van uw anti-virus software door het te gebruiken in combinatie met een goede firewall programma, en door zich te onthouden van gedrag dat de verspreiding van virussen. U moet altijd gebruik maken van een hoge kwaliteit, gerenommeerde programma van een onderneming die u vertrouwt. Als u problemen heeft te beslissen welk type van anti-virus software te kopen, doe je een beetje onderzoek in computer magazines of online. Aangezien Internet-beveiliging is een enorm probleem, dient u geen enkel probleem vinden van recensies en beoordelingen. Neem uw tijd en het vinden van een software-programma dat nauw aansluit bij uw behoeften. Ook als u onlangs gekochte een computer, een proefversie van een soort van anti-virus software kan worden opgenomen. Wees er zeker van te nemen voor een testrit en plaats het door het tempo - kan aan uw wensen voldoet perfect. Zodra u uw anti-virus software is geïnstalleerd, moet u ervoor zorgen dat het altijd op en scannen voor potentiële bedreigingen van virussen. U kunt uw software voor het scannen van uw e-mail, alsmede de software en bestanden die u gebruikt op een dagelijkse basis. Het is uitermate belangrijk dat u uw anti-virus software bijgewerkt en actueel zijn. Op deze manier, de software houdt met alle nieuwe bedreigingen die verschijnen dagelijks. Naast het houden van uw anti-virus software huidige, moet je alle software die u gebruikt op regelmatige basis de huidige ook. Installeren van anti-virus software en het houden van het huidige zal helpen houden u veilig van alle nare verrassingen. Zorg ervoor dat u ook een back-up van uw belangrijke bestanden op een regelmatige basis als extra beveiliging. Na deze fundamentele internetbeveiliging richtsnoeren is het veel minder waarschijnlijk dat uw systeem zal worden aangetast en beschadigd na reparatie. |
|
| |||
| |||
| Yep ..... Norton is berucht voor het verlaten van allerlei rommel op uw systeem na het verwijderen van de conventionele manier. De Removal Tool is de enige echte manier om het wegwerken van dit alles. Verstandige keuze te dumpen zij m8y ...... u zeker wont missen en uw pc sneller zonder dat |
|
| |||
| |||
| Philthomas is ter plaatse op, dump Norton mijn vriend gebruikt voor een jaar en het vertraagd hem enorm, en correct me if im verkeerd maar dont Mcafee ook laten spullen achter? |
|
| |||
| |||
| Ja er zijn verwijdering gereedschappen voor zowel Norton en McAfee Norton Removal Tool en McAfee Consumer Product Removal Tool. http://service1.symantec.com/Support...05033108162039 |