![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg er ny i dette området og har nylig lastet ned AVG7.5 gratis anti virus programvare. No probs med nedlasting men jeg er ikke i stand til å oppdatere. Jeg får en melding som i vedlegg og oppdateringen mislykkes å laste ned. For info I dag kjører den vanlige Windows-brannmur som lastes opp på meg system og avg unntak har blitt kontrollert. Vær kan noen kaster noe lys. Takk |
|
| |||
| |||
| Last ned de siste oppdateringene direkte fra AVG. http://www.grisoft.com/doc/32/us/crp/0 Se om det hjelper å løse problemet opp. |
|
| |||
| |||
| Hei Takk for link. Unfortuanatly fortsatt hadde problemer. Til slutt klarte å resove dem i dag. Det var et sammenstøt mellom programmet og forrige virusbeskyttelsesfunksjoner. Systemet vil ikke tillate meg å fjerne før jeg lastet ned verktøyet for fjerning som er tillatt for fjerning av gamle virusbeskyttelsesfunksjoner. AVG har nå lastet ned og fungerer. Takk igjen RB |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Var ikke Norton var det?
| |||
| |||
| Hver gang du får tilgang til Internett, må du huske at du ikke er alene og at du deler tilgangen med millioner av andre. Høyhastighets Internett-tilkoblinger er blitt vanlig og nesten alle har noen form for tilgang til Internett - enten det er hjemme, på jobben eller skolen. Sammen med åpen tilgang deling kommer problemene med misbruk, hovedsakelig i form av virus og spionprogrammer. For å sikre at du er beskyttet mot slike trusler, er det viktig at du bruker noen form for antivirusprogramvare som grunnleggende Internett-sikkerhet. Det er kanskje millioner av datavirus (noen mutasjoner av originaler) flyter rundt på Internett, og omtrent 300 nye virus vises hver måned. Hvis maskinen ikke har antivirusprogramvare på plass, blir du bedt om trøbbel. I tillegg til å ha et antivirusprogram installert, er det viktig at det alltid er aktuell og oppdatert. Antivirusprogramvare fungerer ved å skanne datamaskinen for signaturer av felles datavirus. Virus signaturer er egenskaper som er unike for et bestemt virus. Signaturer kan inneholde blant annet atferd mønstre og filnavn. Den beste antivirusprogram vil oppdage virus som ennå ikke infiserte datamaskinen samt kvitte seg med de som du allerede har. Filtyper som anti-virus programmer skanner inkluderer e-post, CD-ROM, ZIP-filer, exe filer, tekst-og regnearkdokumenter, og mange andre at du ikke er klar over. Men selv om du installerer antivirus-programvare er en klar, må den bare gir en grad av forsvar. Du kan forbedre effektiviteten av antivirusprogramvare ved å bruke den sammen med en god brannmurprogrammet og abstaining fra atferd som fremmer spredningen av virus. Du bør alltid bruke en høy kvalitet og anerkjente programmet fra et selskap som du stoler på. Hvis du har problemer med å avgjøre hvilken type antivirusprogramvare for å kjøpe, gjør litt forskning enten i datamaskinen aviser eller på nettet. Siden Internett-sikkerhet er et stort problem, bør du ikke ha problemer med å finne vurderinger og rangeringer. Ta deg tid og finne et program som samsvarer behov. Og hvis du nylig har kjøpt en datamaskin, en prøveversjon av noen type antivirusprogramvare kan inkluderes. Pass på å ta det for en test-stasjonen og setter den i skritt - den kan dekke dine behov perfekt. Når du har antivirusprogramvare installert, må du kontrollere at det alltid er på og søker etter potensielle trusler mot virus. Du kan stille inn programmet til å skanne e samt programvare og filer du bruker på daglig basis. Det er svært viktig at du holde antivirusprogramvaren oppdatert og aktuell. På denne måten programvaren holder opp med alle de nye virus trusler som vises daglig. I tillegg til å holde antivirusprogramvaren oppdatert, bør du beholde all den programvaren som du bruker med jevne mellomrom gjeldende også. Installere antivirusprogramvare og holde den gjeldende vil hjelpe deg trygt fra noen ekle overraskelser. Pass på at du også sikkerhetskopiere viktige filer på regelmessig basis som ekstra sikkerhet. Etter disse grunnleggende Internett-sikkerhet retningslinjer gjøre det mindre sannsynlig at systemet vil bli svekket og skadet utenfor reparasjon. |
|
| |||
| |||
| Jepp ..... Norton er beryktet for å forlate alle typer skrot på systemet etter avinstallering på konvensjonell måte. Verktøyet for fjerning er den eneste sanne måten å bli kvitt alt. Klokt valg å dumpe det m8y ...... du sikkert wont savner den og PCen vil kjøre raskere uten at det |
|
| |||
| |||
| Philthomas er øye på, dump Norton min venn brukte den for et år og det redusert ham ned utrolig, og korrekt meg hvis im wrong men dont Mcafee også la ting bak? |
|
| |||
| |||
| Ja det er fjerning av verktøy for både Norton og McAfee Norton Removal Tool og McAfee Consumer Product Removal Tool. http://service1.symantec.com/Support...05033108162039 |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Lovlig gratis spill, last ned kun liste | SocialWarfare | PC & Console Gaming | 0 | 6 okt 2008 09:47 |
| Gratis TV Tuner Programvare | pidge | Multimedia & Kodeker | 0 | 16 oktober 2007 10:01 |
| Gratis avast! 4 Home Edition Download | Hybr! D | General Software Chat | 9 | 2 august 2007 01:45 |
| Gratis Flac til MP3 Converter Download | Jungel-bhoy | Multimedia & Kodeker | 0 | 31 juli 2007 01:32 |
| Best Free Antivirus Software Download | vulcan_m | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 21 mars 2007 09:45 |
| Thread Tools | |
| |