![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg stiller dette spørgsmål, fordi jeg ikke helt det antivirus ekspert, og jeg leder efter et antivirusprogram til at bruge. Lad os sige, jeg ville have en uendelig mængde af penge at bruge på antiviruses. Hvilket ville være den bedste? Jeg tænker NOD32, Kaspersky ...? Tak! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil meget gerne vide, hvad antivirus (med uendelige mængder af penge at bruge) bruger mindst ressourcer.
| |||
| |||
| Jeg vil sige, ZoneAlarm |
|
| |||
| |||
| Avast 15.5mb download (gratis) Avira Antivir 16.38mb download (gratis) NOD32 11.8mb download (betalt) Disse alle synes at være talte mest om. Glem meningsmålinger eller menige som de let kan manipuleres. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kaspersky er stor Kontrollere her for TOP10 Jeg bruger Avira Antivir som er gratis og store og tilgængelige i download sektionen Edit: det TOP10 er for AV's, at du skal betale for
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Så jeg siger NOD32:) |
|
| |||
| |||
| Hvis du ikke har noget imod at betale det ville være et godt valg. Avira var en af de første, der er Vista klar, så synes det sikkert at sige, de er på toppen af deres spil. Bitdefender er også godt og højt respekteret. Men den nyeste version er 21mb download. Størrelsen af de henter normalt udslag i, hvor mange ressourcer vil blive brugt op. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Redigeret: Jeg ved ikke diskutere piratkopiering af software |
|
| |||
| |||
| Hvis du tænker på at gå at rode derefter ikke. Gratis beskyttelse er lige så god. Ud over at uden en betalt licens, er det sandsynligt, vil du ikke være i stand til at få opdateringer. Så du kan lige så godt køre ingen AV overhovedet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vlad, har vi ikke haft den samme diskussion for nylig?
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Kaspersky Antivirus 2009, Eset Nod32 Antivirus, McAfee VirusScan Enterprise | runoades | Virus, Spyware & Sikkerhed | 2 | 3 december 2008 13:54 |
| Kan enhver One Hjælp mig om Antivirus For Mac | GREGLOVE | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 28 november 2008 15:55 |
| NOD32 Antivirus | wyasser | Virus, Spyware & Sikkerhed | 2 | 25 oktober 2008 10:10 |
| AntiVirus XP 2008! | ParsleyAigh | Virus, Spyware & Sikkerhed | 53 | 3. sep 2008 16:28 |
| Fav antivirus | justinupsm | Virus, Spyware & Sikkerhed | 21 | 31 juli 2007 11:15 |
| Thread Tools | |
| |