![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen pyytänyt tähän kysymykseen, koska en ole aivan antivirus asiantuntijana ja Etsin antivirus käyttää. Let's sanoa olisi loputon määrä rahaa antiviruses. Mikä olisi paras? Olen ajattelu NOD32, Kaspersky ...? Kiitos! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haluaisin todella tietää, mitä antivirus (ja ääretön määrä rahaa) käyttää vähiten resursseja.
| |||
| |||
| Sanoisin zonealarm |
|
| |||
| |||
| Avast 15.5mb ladata (ilmaiseksi) Avira Antivir 16.38mb ladata (ilmaiseksi) NOD32 11.8mb lataus (maksettu) Nämä kaikki näyttävät olevan puhutaan eniten heti. Unohda gallupit tai luokituksia, koska ne voidaan helposti takiloitu. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kaspersky on suuri Shekki tässä varten TOP10 Käytän Avira Antivir, joka on vapaa ja suuri ja käytettävissä lataus osa Edit: sen TOP10 on AV: n, että olet maksamaan
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Sanoisinkin NOD32:) |
|
| |||
| |||
| Jos et mielessä maksajavirastojen olisi hyvä valinta. Avira oli yksi ensimmäisistä on Vista valmiina niin se tuntuu turvallista sanoa ne päälle heidän peli. Bitdefender on myös hyvä ja erittäin kunnioitettava. Mutta uusin versio on 21mb lataus. Koko lataus yleensä sitä, kuinka paljon varoja on käytetty. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Edited: Tiedän, ei keskustella ohjelmistopiratismin |
|
| |||
| |||
| Jos olet ajatellut menossa että musertavasti sitten eivät. Vapaa suojelu on aivan yhtä hyvä. Lisäksi ilman maksettu lisenssi on todennäköistä, et voi saada päivitykset. Joten voisi yhtä hyvin johdetulle ei AV lainkaan. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vlad, eivät ole meillä ollut tätä samaa keskustelua viime aikoina?
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kaspersky Antivirus 2009, ESET NOD32 Antivirus, McAfee VirusScan Enterprise | runoades | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 2 | 3. joulukuu 2008 13:54 |
| Voiko joku auttaa minua Of Antivirus Mac | GREGLOVE | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 1 | 28. marraskuu 2008 15:55 |
| NOD32 Antivirus | wyasser | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 2 | 25. lokakuu 2008 10:10 |
| AntiVirus XP 2008! | ParsleyAigh | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 53 | 3. Sep 2008 16:28 |
| Suosikkeihin antivirus | justinupsm | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 21 | 31. Jul 2007 11:15 |
| Thread Tools | |
| |